reklama

Výpis zpráv z IP adresy: 88.100.196.121

   19.11. 2014 - 10:51
   Kódl  
Vyjádření k utkání Béci - Válec. Událost byla projednána vedením ligy spolu s rozhodčími. Závěr - konečný výsledek a všechny udělené osobní tresty zůstávají platné tak jak byl zápas odehrán. Žádné mimořádné reklamované tresty ani postihy navíc, které v tomto zápase nebyly zaznamenány v zápise o utkání se zpětně udělovat nebudou. Nejsme profi liga a videozáznam z tohoto utkání, který by se mohl prozkoumat není. Každá strana zastává svůj názor a není možno v tomto případě objektivně rozhodnout. Tudíž se vychází z daného zápisu o utkání, který byl v tomto směrodatný.

S rozhodčími byla vedena diskuze ohledně posuzování a řízení zápasu v rámci amatérské hokejové soutěže. S větším zaměřením na případné fauly a nečistou hrou do těla.

Celá záležitost je tímto uzavřená.

   17.11. 2014 - 11:25
   Kódl  
Reaguji na článek od Tomáše Minaříka a zároveň i k samotnému zápasu Béci - Válec. Dle postavení obou týmů v tabulce to mohl být slibný a zajímavý zápas. Docela mě v tuto chvíli mrzí, že jsem nezůstal osobně přítomen až do samotného závěru utkání. Shlédnul jsem cca prvních 5 minut zápasu, kde jsem žádné extrémní fauly nezaznamenal. Kromě zbytečně dohrávaných soubojů a trochu ostřejšího nasazení. Nicméně to se v tomto utkání dalo očekávat. A že je fyzická a kontaktní hra do těla projevem mužstva Válec je také všeobecně známo už z předešlých ročníků ještě pod názvem Lutín B - v podstatě stejní hráči. Osobně jsem spíše pro technickou a kombinační hru, ale tohle je zkrátka hokej. Zakázat to nejde a patří to k tomuto sportu. Na druhou stranu vše musí být v rámci pravidel a čistě provedené, bez úmyslů někoho zranit a podobně. O to by se měli postarat právě rozhodčí.

O průběhu utkání a následků mě již telefonicky informoval vedoucí týmů Béci Prostějov. V této souvislosti bude podávat oficiální protest a stížnost na nadměrnou, zákeřnou a agresivní hru ze strany týmu HC Válec Olomouc, která vedla ke zranění jejich hráče a také na dané rozhodčí, kteří tento zápas řídili. Po písemném obdržení této oficiální stížnosti se začne vedení soutěže celou záležitostí zabývat.

Více se k tomu nebudu pro tuto chvíli veřejně vyjadřovat dokud se celá záležitost neprojedná a nevyšetří. Pro Tomáše - pokud se chceš o tom se mnou pobavit - jsem na telefonu, případně email.

   18.09. 2014 - 15:13
   Kódl  
Reakce na uvedené body pravidel:

1. Hybridní zakázané uvolnění - dle ČSLH schváleno a uplatněno pouze ve vyšších soutěžích. Na nižší mládežnické a amatérské soutěže se nevztahuje. Dále pak žádná amatérská liga nespadá pod svaz, tudíž si může některá pravidla upravovat podle svého. Po konzultaci a doporučení rozhodčích kvůli větší bezpečnosti hráčů jsme se rozhodli zůstat u starého zavedeného systému posuzování.

2. Výstroj hráčů - tmavá plexi - na tomto bodu pravidel trvali především rozhodčí a to z důvodu, že jejich uživatelům není vidět do obličeje. Pro posuzování brutálnějších zákroků a faulů pak nejsou schopni odhalit případný úmysl nebo nešťastnou náhodu. O tomto bodu hovořil za rozhodčí i pan Burda na závěrečném setkání. Informace svým hráčům měly předat jednotlivý vedoucí týmů.

3. Výstroj hráčů - další části - na posuzování faulů nemají žádný vliv a rozhodčí na tom zásadně netrvali. Samozřejmě, že by neměl nikdo hrát s rozbitou a na kaši rozervanou výstrojí. Nějakou tu dírku nebo trhlinu má skoro každý hráč. Navíc to není zrovna levná záležitost na to, aby si musel hned každý hráč kupovat novou výstroj po každém trhanci. To, že je výstroj starší a má něco za sebou není důvod pro to, aby v ní nemohli dotyční hrát. Tónované plexi momentálně nosí pár jedinců 3-4 hráči - přesně nevím? Tudíž to není žádné číslo oproti počtu hráčů s opotřebenou výstrojí. Dále pak je to už na posouzení samotných rozhodčích. Pokud uznají, že je to v některém případě extrém můžou dle pravidel udělit i patřičný trest.

Snad to jako vysvětlení stačí...

   27.02. 2014 - 15:57
   Kódl  
Dne 24.2.2014 proběhla kompletní kontrola všech hráčů z týmu HC Draci Libina. Tato kontrola byla provedena na základě oficiálního upozornění jednoho z aktivních hráčů ŠHL, který si nepřeje být z pochopitelných důvodů jmenován. Což samozřejmě respektujeme. Takovíto přístup vítáme a zároveň i chválíme. V této zprávě byly uvedeny konkrétní jména o koho se mělo jednat i s podezřením na to, že se měly tito hráči účastnit některých zápasů za tým HC Draci Libina tzv. na černo. Jednat se mělo převážně o jejich druhého brankáře jménem Lalinský Jan, kdy pod tímto jménem měl vystupovat úplně jiný brankář - navíc dříve registrovaný + další hráči v poli.

Pochybuji, že by si ještě po této kontrole a zveřejněním tohoto článku dovolil tým z Libiny nějaký další případný exces. Přesto bych chtěl upozornit všechny vedoucí týmů, kteří s nimi budou v letošním roce ještě hrát svůj vzájemný zápas o zvýšenou pozornost a ostražitost. Případně si také jejich brankáře či některé hráče zkontrolovali.

Nechci tímto nijak hanit nebo špinit zmíněné mužstvo, ale jestliže napíše takovéto upozornění člověk, který se pod něj i podepíše, jmenuje konkrétní hráče, uvede na sebe i telefonní kontakt pro zpětné zavolání - zřejmě na tom něco bude jelikož by si takovéto obvinění jen tak někdo nevymyslel, aby někoho záměrně napadal, obvinil nebo pošpinil.

Nicméně nebylo nikomu nic dokázáno ani prokázáno, tudíž nelze nijak postihnout ani potrestat.

Za sebe bych si ani nepomyslel, že by se něco podobného mělo dít nebo stát zrovna v této soutěži. Že se to děje v jiných ligách je celkem běžná věc a nic nového. Nemají úplně dokonalá pravidla a fungující vedení, které by hned zasáhlo a mělo zájem to nějak řešit. Ale v ŠHL se tohle tolerovat a přehlížet zásadně nebude.

Jestliže se něco takového někdy prokáže nebo stane počítejte s těmi nejtvrdšími možnými tresty v podobně okamžitých doživotních zákazů provinilých hráčů, vedoucích týmů, jejich zástupců a kapitánů, kteří jsou za svůj tým plně zodpovědní + finanční postihy a okamžité vyloučení daného týmu ze soutěže. Můžete si pak jít hrát kde chcete, ale do ŠHL vám už dveře nikdy nikdo neotevře.

Tohle je jediný možný způsob jak udržet tuto ligu doopravdy čistou a v rámci pravidel pro amatérské hráče. Do dalšího ročníku budou již stávající pravidla ještě více zpřísněna a zaměřena na tyto případné rádoby pokusy něco podvádět. Zvýší se také počet namátkových kontrol.

   20.02. 2014 - 17:27
   Kódl  
Statistiky zadávám já a nejsou naeditovány proto, že jsem se ještě od posledního zápasu Kódl Teamu nedostal na Uničovský zimní stadion, abych si je zde mohl vyzvednout. Nehrál jsem tam od té doby žádný zápas a z důvodu olympijských her byly i veškeré tréninky - pronájmy, na které chodím pro nízkou účast hráčů zrušeny. Dnes si pro ně jedu a v noci bude provedena jejich editace.

   30.10. 2013 - 21:03
   Kódl  
Sekce fotogalerie byla před nedávnem dokončena a spuštěna. Vložené fotografie jsou pouze zkušebním testem. Postupně budou vkládány ty hokejové.

   29.10. 2013 - 18:10
   Kódl  
Se správcem stránek byla projednána možnost o vkládání příspěvků a komentářů do knihy návštěv a k odehraným zápasům pomocí předchozí registrace s kladným výsledkem a za poměrně rozumnou a nízkou cenu. Již se na tom začíná pomalu pracovat. Předběžný termín spuštění by měl být od 1.1.2014. Než se tak stane, budou tyto vkládané komentáře hlídány a odmazávány. Registrace a podmínky budou úplně stejné jak pro aktivní hráče, tak i pro širokou veřejnost. Kdo bude mít zájem a chuť se zde nějakým způsobem vyjádřit bude se muset nejdříve zaregistrovat. Tím odpadnou veškeré spekulace a současné problémy s anonymními příspěvky. Myslím si, že tohle je asi ten nejlepší možný způsob jak tento problém vyřešit. Na jiných stránkách a diskuzních fórech úplně běžná záležitost.

Asi si tuhle ligu pleteš se soutěží OAHL, kde je hlasování a demokratický způsob vedení a organizace podmíněnou záležitostí. Mimochodem kam s ní dneska došli...
V ŠHL nic takového není a za současného vedení ani nikdy nebude. Má to svoje důvody, které zde ani nemá cenu zmiňovat. Výsledné rozdíly si může porovnat každý sám. Finance určené na provoz webových stránek kromě dalších výdajů jsou součástí startovného. Každý tým má možnost svobodné volby jestli do soutěže vstoupí za stávajících podmínek, se kterými souhlasil a zavázal se, že je bude respektovat nebo nikoliv. Správa rozpočtu financí a je už záležitostí vedení soutěže. Jen pro informaci veškeré tyto prostředky putují výhradně pro potřeby soutěže. Veškerá činnost a služby lidského faktoru jsou zde pouze dobročinnou záležitostí, za které se nevyplácí žádný honorář. Právě naopak ještě to něco stojí. Letošní startovné bylo takto nastaveno z důvodu jistého finančního manka, který zde za tři předešlé ročníky vznikl a které byly dotovány z vlastních prostředků.

Opět pro informaci po předběžném výhledu by se mohlo celkové startovné na další rok pohybovat někde kolem 1500 Kč na jeden tým. Což je v podstatě za hubičku. V OAHL 2000 Kč za tým pravidelně každý rok. Při 14 týmech = 28 000 Kč. Celkové náklady na jeden rok dle mého názoru nepřesáhnou polovinu rozpočtu. Docela by mě zajímalo, kam potom putuje ta zbývající částka???

Mě tyto příspěvky a narážky na moji osobu nebo tým neštvou ani nějak nevyvádí z míry. Jediné co mi na tom opravdu vadí je ta forma a způsob podání - anonymně. Klidně mi může kdokoliv cokoliv napsat, třeba že jsem s prominutím kokot, ale ať se pod to podepíše.

   28.10. 2013 - 21:30
   Kódl  
Jako námět dobrý ohledně udělování ceny pro nejlepšího druhého nahrávače. Taky mě to napadlo. Ale problém je v tom, že stávající systém tohle asi nebude schopen udělat, aby se z editovaného zápisu započítaly pouze branky a první asistence do celkového bodování a druhé nahrávky zvlášť do nějaké jiné tabulky. Musel bych to probrat s adminem co by to obnášelo a kolik by to stálo. Dělat nějakou zvlášť evidenci v excelové tabulce mimo stránky se mi už opravdu nechce. Bohatě stačí ta editace 9 zápisů za víkend počítám i AHL. Ale nezamítám úplně. Možná se i toto ocenění objeví mezi ostatními již udělovanými cenami po skončení ročníku.

Že by se zde přestalo komunikovat úplně si nemyslím. Možná to bude trochu nudnějšího charakteru jak uvádíš, ale pořád lepší, než číst tyto anonymní sračky. Když se podívám zpětně kdo celou tuto debatu na druhé asistence odstartoval tak je podepsaný jako nějaký Hráč. Docela by mě zajímalo kdo se pod tímto příspěvkem ukrývá. Silně pochybuji o tom, že najde dostatek odvahy a svoji pravou totožnost zde odhalí. Zvláště po tom, když dosáhl svého.

Já nic nepřeháním a postupovat se bude ohledně mazání příspěvků dle uvedeného manuálu. Nikdo nikomu přece nic neudělá a ani se mu nic nestane, když se za to co napíše dokáže i podepsat. Jak se uvedlo již dříve nikdo z nás nemá žádný problém danou záležitost rozebrat a normálně si o ní i promluvit.

   28.10. 2013 - 15:52
   Kódl  
Souhlasím s tebou Franto. Přesně to stejné mě hned taky napadlo. Vidím, že uvažujeme úplně stejně. Dneska to jsou druhé asistence, teď bude chvíle klidu a pak si zase někdo něco nového vymyslí a celá kauze začne úplně na novo tentokráte na jiné téma. Takhle to bude pokračovat asi pořád dokola. Jelikož je a bude Kódl Team stále pro některé lidi trnem v oku dokud nezačne prohrávat a nezařadí se herně a výkonnostně mezi ostatní týmy této soutěže. Pár témat už mě v této souvislosti taky napadlo. Tak pro inspiraci jich tady můžu klidně pár uvést:

1. V soutěži může nastoupit maximálně 5 hráčů v jednom týmu, kteří hrají kromě ŠHL zároveň i jiné amatérské soutěže.

2. Do soutěže může nastoupit maximálně 5 hráčů v jednom týmu, kteří odehráli více než 10 sezon v různých amatérských ligách.

3. Kdo dosáhne více jak 5 bodového průměru na zápas (branky + asistence) za jeden soutěžní ročník bude označen jako extra hráč statusem E a tím doživotně vyloučen z této soutěže pro nadměrnou herní a výkonnostní třídu, která hraničí s kvalitami dříve registrovaných hráčů.

4. Tým, který zvítězí tři po sobě jdoucí ročníky bude ze soutěže vyloučen, protože se vymyká svými kvalitami průměrným výkonům mužstev této ligy.

5. Soutěže se nemůže účastnit hráč, který je v průměru víc jak 4 dny v týdnu na ledové ploše a pravidelně trénuje, jelikož tímto cyklem napodobuje model registrovaného hráče, což se vymyká amatérským poměrům.

6. V soutěži je zakázáno trénovat s jakýmkoliv oddílem a skupinou účastníků, která není složena výhradně z neregistrovaných hráčů amatérských lig nebo pouze z úplných laiků, kteří nejsou evidovaní v žádné jiné soutěži.

7. Letní příprava pro hráče je povolena pouze jeden měsíc před zahájením nového ročníku maximálně 2 dny v týdnu.

8. Na soupisce jednoho týmu může být maximálně 5 hráčů, kteří aktivně provozují i jiné sporty kvůli lepší fyzické kondici.

9. Na soupisce jednoho týmu může být maximálně 5 hráčů ve věkové kategorii 18-25 let, 5 hráčů 25-30, 5 hráčů 30-40, 10 hráčů 40-50 a nad 50 let bez omezení.

10. Všechny nově ustavená pravidla musí být odsouhlasena nadpoloviční věčinou všech vedoucích jednotlivých týmů, aby nemohlo vedení soutěže jakkoliv manipulovat a diktovat podmínky soutěže podle svých nejlepších představ a úmyslů.

   28.10. 2013 - 15:51
   Kódl  
A teď vážně k druhým asistencím. V době, kdy jsme zakládali soutěž jsme chtěli udělat a nastavit trochu jiný model, než je třeba v OAHL a jiných ligách pro zatraktivnění a originalitu. Takže jsme zavedli i druhé asistence, abychom se kromě jiného nějak odlišili od stávajících modelů v jiných soutěžích. V prvních dvou ročnících to nikdo nějak neřešil pro malý počet týmů a bylo vše v pohodě. S rozšířením soutěže a příchodem nových týmů se vše změnilo a vznikly tyto diskuze kvůli rozdílným hokejovým třídám a úrovním jednotlivých hráčů v klubech. Se Slávkem jsme tohle řešili i před sezónou. Já byl pro zrušení druhých asistencí od začátku 4. ročníku přesně z těchto důvodů, které jsem předem očekával a předpokládal, že nastanou. Slávek pro zachování a počítání druhých asistencí z důvodu, že takhle soutěže již začala, je zaběhlá, tak ať i pokračuje. Netrvalo dlouho a tato situace znovu nastala. Opět jsme to řešili a rozebírali +/- atd. Nakonec jsme dospěli k tomuto rozhodnutí a závěru. Hlavní faktor jste zde sehráli především vy a tyto neustále spory, stížnosti a debaty, které už nikoho nebaví číst ani poslouchat. Místo toho, aby jste se zaměřili na jiná témata a diskutovali o jiných věcech, než to kdo má kolik těchto druhých asistencí jak a proč vznikly a bla bla bla. Budiž problém je tímto vyřešen.

Co máme ze své strany mi a co vadí asi nejen nám je téma ohledně anonymních příspěvků. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli veškeré anonymní příspěvky a připomínky okamžitě mazat bez ohledu na podstatu a obsah textu. Kdo z vás se bude chtít k něčemu vyjádřit tak jedině pod svým skutečným celým jménem a příjmením, tak aby bylo jasně patrné a identifikovatelné o koho se jedná. Podpisy typu Lutín 19, Beery 12, Démon 30 a podobně nebudou brány v potaz a také nekompromisně smazány. Reakce a veškerá vyjádření na tyto anonymní příspěvky i se skutečným podpisem jeho autora se budou také mazat. Je nám také jasné, že se může někdo podepsat a vydávat za někoho jiného budiž - ale vždycky se na to někdo ozve - poškozený a podobně. Další bod se správcem stránek bude zaměřený právě na tohle téma a způsobu vkládání + ochrany a zabezpečení proti zneužití.

Výhradní právo jiného podpisu má pouze vedení soutěže pod těmito uvedenými nicky pro větší jednoduchost z důvodu přidávání častějších komentářů, článků a příspěvků.

Kódl = Dohnal Karel
Šnek49 = Šín Jaroslav

   26.10. 2013 - 19:41
   Kódl  
Kanadské body by se měly do celkového hodnocení započítávat z naeditovaných zápisů úplně všechny tj. i druhé asistence. Zřejmě došlo opět k nějaké systémové chybě v přepočtech. Už jsem o tom informoval i admina. V nejbližších dnech by mělo být vše opraveno.

   21.02. 2013 - 23:16
   Kódl  
Ohledně prodloužení pronájmu ledové plochy o 15 minut - já osobně s tím problém nemám a je mi úplně jedno jestli zaplatím za zápas 170, 200 nebo 250 Kč i víc. Hokej chci hrát, tak se podle toho i zařídím. Jak už jsem napsal tohle by si musely odsouhlasit jednotlivé týmy, že by do toho chtěli jít alespoň s 80% převahou. Přece jenom je zde spousta hráčů, někteří hrají i jiné ligy + různé večerní pronájmy současně a každé navýšení ceny se u nich také jistým způsobem projeví.

Co jsi Kamile napsal jsou jasné počty, ale zapomněl jsi zde ještě na rozhodčí, kteří by si také jistě zvedly svoji taxu a to minimálně na 700 a víc. Možná se zvedne cena i od příštího ročníku - to se bude ještě projednávat.

Z pohledu pronajímatele ZS a vedení HC Uničova je to zase 2200 Kč týdně ztráta. Pokud se do dalšího ročníku přihlásí nějaké nové týmy bylo by to 2750. Za jeden ročník to také udělá pěkný balík, o který by přišli. Provoz zimního stadionu také není žádná legrace. Pochybuji, že by zrovna na tento návrh slyšeli a byli ochotní i přistoupit. Mluvit se s nimi samozřejmě dá. Zvláště pak, když si člověk udržuje dobré styky a férové jednání. Viz zaplacení sankcí za pozdě zrušený led, zaplacení za zničený zámek, ochotu tyto vzniklé problémy okamžitě řešit, atd.

Já bych měl spíše jiný návrh, se kterým bych mohl zkusit tohle jednání otevřít. Jelikož by ty nájezdy nebyly v každém utkání a tím pádem by se nevyužil celý pronájem ledové plochy zhruba v 80% bylo by možné zkusit navrhnout takový kompromis a to platit rovným dílem. Tj. že by navýšení ceny zaplatily obě strany 50%. Ovšem nezaručuji, že by na tohle také přistoupili. Navíc jsou tady ještě mistrovské zápasy, které mají svoje pevné časy a také určitou délku. Pak také druhá liga AHL, která je zde již 11 let. Na rozdíl od ŠHL mají jednu obrovskou výhodu a to, že platí za objednané ledy předem.

K té vodě, šatnám a zázemí. Úroveň je zde dle mého názoru dostatečná a za nejnižší cenu. Když srovnám jiné zimní stadionu, je na tom Uničov ještě stále o poznání lépe. Voda občas dojde, když se hraje hodně zápasů v jeden den. Poslední nájemníci jsou pak v tomto směru trochu postiženy. Ale to také není pravidlem a občas se to stane. A kdo chce poznat opravdovou zimu a hnus v šatně - zajeďte se podívat třeba do nedalekého Šternberka. Za 2500 Kč za hodinu opravdový luxus. Zatím jsem to ještě v žádném zápise o utkání nečetl, že by si na to vyloženě někdo stěžoval. Také se podařilo zajistit i 4 šatnu na místo původních tří. Sice je to kumbál, ale pořád lepší, když může sedět každý tým zvlášť, než v jedné společné.

Závěrem - můžeme udělat takový malý průzkum - ať to proberou všechny mužstva v soutěži a vedoucí týmů, ať mi napíší do mejlu jejich vyjádření ohledně tohoto tématu. Na jeho základě se pak o tom můžeme dále pobavit. Nerad bych se začal zabývat něčím, co by vyvolalo zase jenom negativní reakce a ohlasy a nevedlo k ničemu dobrému a pozitivnímu.

   18.02. 2013 - 20:52
   Kódl  
Laďo v pohodě. Tvůj dotaz beru. Diskutovali, ale opravdu to nejde. Tím pádem bys musel posunout i všechny další pronájmy. Po nás následuje další a nikoho nějaké naše nájezdy nezajímají. Navíc když je třeba v odpoledních hodinách nějaký mistrovský zápas. Doplatili by na to poslední nájemníci před tímto zápasem, které by ledaři v daný čas nekompromisně vyhodily z ledu. Něco jiného jsou večerní zápasy, kdy po nás už nikdo není a kde jsou v mnohých případech ledaři už i dnes shovívavější a občas přimhouří oko. Zase záleží na tom kdo má zrovna službu a jakou náladu. Můžu se o tom s vedením pobavit jak budu dojednávat podmínky a okolnosti pro další sezonu. Ale nemyslím si, že k tomuto řešení někdo přistoupí. S největší pravděpodobností zůstane vše při starém a zavedeném systému. Jedinou možností je můj předešlý návrh ohledně navýšení časového pronájmu. Na ty nájezdy budeš cca minimálně 7 minut navíc potřebovat.

   18.02. 2013 - 20:21
   Kódl  
Tak mě by zase zajímalo jak je to tedy s tím obviněním, které zde Milan 8 ze Sršňů vznesl??? Jestliže golman ze zmíněného utkání Panterů Michal Urban v žádné hospodě ani nebyl jak tady píše a tím pádem ani nic takového nemohl nikde vykládal, jak jsi na to tedy přišel??? Tak nevím kdo je tady potom podvodník, intrikán a lhář. A pokud tady i vy ostatní rýpalové píšete obdobným způsobem na základě vašich výmyslů a fantasie nebo že jedna babka povídala - opravdu se tady s vámi nemá cenu absolutně o čemkoliv bavit jak napsal Slávek. Asi bude nejlepší tyto příspěvky úplně ignorovat a nebo rovnou všechny anonymy vymazat. Kdo se bude chtít zapojit do rozumné diskuze vždycky se pod svůj příspěvek podepíše pod svým pravým jménem, protože se nemá potřebu nijak schovávat a ukrývat svoji skutečnou identitu.

Mimochodem Panteři včera prohráli další zápas. Letos třetí. Asi to bylo taky prodané že...Zřejmě mají amatérští hráči v AHL hodně peněz navíc nebo štědré sponzory, že si musí svoje výhry nad Pantery draze kupovat.

   18.02. 2013 - 19:46
   Kódl  
Je to přesně tak jak píše Viktor. Nápad to není špatný a také nás to samozřejmě napadlo a diskutovali jsme o tom. Bohužel to ale z časových důvodů není možné. Musel by se navýšit pronájem ledové plochy na 1,5 hodiny, což by se podepsalo i na ceně. Délka třetin by se posunula na 3x15 minut čistého a zbývající čas by byl určen pro nájezdy. V opačném případě by se ani nevyužil. Nebo naopak zkrátit na 3x12 a nechat si zde tuto časovou rezervu pro tyto případy. Což nám přišlo zase málo. Je mnohem lepší, když si užije hokeje více lidí v delším časovém úseku, než se dívat ze střídačky jak jezdí pár vyvolených nájezdy. Jezdit za nerozhodného stavu jenom jeden nájezd není vůbec objektivní a ideální volba. Vždy je potřeba minimálně 3 nájezdů. Možná je to téma k diskuzi pokud by se týmy a většina hráčů k tomuto prodloužení pronájmů ledu a navýšení ceny přiklonila a souhlasila. O tom ale vážně pochybuji, protože už i tak je to poměrně finančně náročné. Navíc kdo by přijel s menším počtem hráčů....

Jinak tří bodový systém jsme zvolili kvůli motivaci týmů, nehrát na remízy, nýbrž se snažit zápasy vyhrávat právě kvůli větší bodové ztrátě. Přišlo nám to více zajímavější, když se všechny okolní soutěže hrají dvou bodovým systémem.

   17.02. 2013 - 15:47
   Kódl  
Co k tomu napsat. Asi takhle: kde máte nějaké konkrétní a jasné důkazy toho, že byl zápas v AHL dle vašeho tvrzení údajně prodaný??? Jednou Panteři prohrají zápas a hned se šíří tyto fámy. Za druhé i kdyby tohle všechno co tu píšete byla skutečně pravda může být po tom každému z vás leda houby. Navíc to ani žádná pravidla nijak neporušuje a ani to v nich není nikde zahrnuto. Za další nevím jak tohle všechno souvisí s vedením soutěže??? A už vůbec ne s mojí osobou? Pokud někdo naráží na moji čest a charakter - proč jsem si tedy před začátkem sezony odebral sám sobě 3 body za porušení pravidel ohledně toho, že jsem si napsal na soupisku dříve registrovaného hráče, o kterém jsem tohle ani nevěděl a nevěděl to ani samotný hráč, že ho tatík někdy před 15 lety zaregistroval přitom to v podstatě ani závodně nehrával kromě těch pár tréninků jako 5 leté dítě. Výkonnostně je tom hůře jak 70% hráčů v této soutěži. Ale to už odbočuji. Pokud jsem opravdu takový hajzl a křivák jak tady tvrdíte proč jsem tedy tohle všechno jednoduše nesmetl pod stůl jako by se ani nic nestalo??? Nikdy nikdo by na to přece stejně nepřišel. Myslím si, že tohle bylo kromě jiného co pro ligu dělám a co všechno jí věnuji hodně velké a jasné gesto toho, že jednám vždy v zájmu a ve prospěch soutěže nikoliv ve vlastní prospěch.

Závěrem - dokud budu v této soutěži působit a pohybovat se kolem ní je mi úplně jasné, že je zde x lidí, kteří mě doslova nesnáší a nenávidí a čekají jenom na to kdy udělám sebemenší chybičku nebo jenom pouhý náznak něčeho, aby mi to mohly okamžitě otřít o držku a udělat ze mě toho největšího zmetka a padoucha co se nehodí ani na hnůj. Ale na to už jsem si za tu dobu zvykl a už s tím i tak nějak počítám. Je to zase jenom otázka času, kdy do mě opět někdo další z vás kvůli něčemu začne rýpat.

Opět zopakuji to stejné co už tady bylo v minulosti několikrát. Když se vám to nebo něco na mojí osobě nelíbí založte si vlastní ligu, udělejte svoje pravidla a hrajte. Až si to někdo z vás skutečně vyzkouší pak teprve pozná o čem to všechno vlastně je a co to obnáší. Pak se o tom můžeme třeba někdy pobavit.

   29.01. 2013 - 22:53
   Kódl  
Všechny potřebné informace ohledně odloženého utkání Sifonů najdete na hlavní stránce. Vzhledem k jistým skutečnostem, kdy jsem čekal na vyjádření a stanovení výše pokuty ze strany provozovatele zimního stadionu jsem pro nedostatečné informace o tomto odložení nepsal.

Tímto chci všechny vedoucí včetně jednotlivých hráčů důrazně upozornit, že toto pravidlo ohledně odkládání zápasů zde není pro srandu králíkům a rozhodně se nemůže brát na lehkou váhu a podle toho je třeba k tomu také přistupovat.

Jsme sice pouze amatérskou soutěží a hrajeme to jenom pro zábavu, ale pokud si někde něco objednáme a tyto služby následně nevyužijeme automaticky za to následují sankce a postihy. Soutěž ŠHL také není žádný zaopatřovací ústav a tyto vzniklé vícenáklady za nikoho hradit nebude.

Berte to jako vážné ponaučení a podle toho ke svým zápasům také přistupujte. Pokud se nemůžete z nějakých důvodů účastnit raději to předem nahlaste a oznamte s dostatečným předstihem. Jedině tak se vyhneme těmto úplně zbytečným problémům a finančním postihům.

Děkuji za pochopení.

   29.01. 2013 - 15:13
   Kódl  
Toto utkání bylo také odloženo na poslední chvíli ze strany Sifonů pro nízký počet hráčů (chřipková epidemie).

   16.01. 2013 - 21:17
   Kódl  
A je to tady zase to stejné pořád dokola. Michale je vidět, že jsi to asi správně nepochopil jak to bylo celé myšleno. Já s tím samozřejmě žádný problém nemám. Starat se budu i nadále a to s plným nasazením a na úplné maximum.

Závěrem - pravidla jsou pro všechny jasně dána a pevně stanovena. Tak jedeme podle nich.

   16.01. 2013 - 17:06
   Kódl  
Na nějaké anketní otázce můžu zapracovat. Jinak pánové až zase bude mít někdo z vás další takovýto stupidní nápad nebo problém prosím neotravujte mě ani druhé s takovými blbostmi. Raději si napřed pozorně přečtěte pravidla této ligy. Když zde najdete nějakou nesrovnalost nebo skulinu, kde by se mohlo podvádět či co zde třeba chybí a mělo by být zahrnuto rád uvítám.

Ještě ohledně těch statistik a editace. Není to tak dávno, kdy mě tady zase někdo napadl, že nejsou naeditované statistiky po odehraném kole. Z vlastní iniciativy jsem slíbil, že nejpozději v úterý budou tyto editace provedeny. Schválně kvůli tomu jezdím každé úterý na zimní stadion, i když třeba nejdu na trénink AHLky. Na své vlastní náklady a ve svém volném čase. A někteří vedoucí nebo jejich zástupci či pověřené osoby nejsou schopni ani správně vyplnit úplně jednoduchý zápis doslova pro pitomce. To už pak vážně nevím co si o tom myslet. Nehledě na to, že někteří nejsou ani schopni bezprostředně po odehraném zápase poslat pitomou smsku s výsledkem. Schválně kvůli tomu ani nevypínám pc a nejdu spát, aby byly tyto výsledky co nejaktuálnější. Kolikrát i volám a tyto výsledky si dokonce ještě sám zjišťuji opět na vlastní náklady. Přitom je to opět povinnost zahrnutá v pravidlech. Za porušení = postihy. Takže začnu být v těchto věcech opravdu přísný, důsledný a nekompromisní. Každé porušení pravidel patřičně a tvrdě potrestám. Blbce ze sebe také nikomu dělat nebudu.

Momentálně dávám dohromady historické statistiky kromě jiných věcí. Pro vaši informaci bude nutné naeditovat kompletně všechny zápisy z obou předešlých ročníků + další záležitosti kolem. To je práce na x desítek hodin. Pořád něco s někým řeším - rozhodčí, nevyhovující termíny utkání, ledy, hráče, atd. Do toho taky chodím do práce a ještě aktivně hraji. Kromě toho hokeje a těchto záležitostí už ani v podstatě nic jiného nedělám, protože mi na to už nezbývá čas. To je moje věc s tím vás zatěžovat nebudu, ale proč to píšu. Tyto poznámky a komentáře mě dokáží tak akorát pěkně nasrat a vytočit, zvláště pak, že na to musím ještě reagovat. Jako kdybych už toho neměl i tak dost. Jak už sem psal i v minulých příspěvcích. Nebráním se žádným návrhům, které by mohli být přínosem, něco změnit či zlepšit a podobně. Ale psát sem pořád jedny a ty stejné hovadiny stále dokola je už opravdu unavující a nudné.

Děkuji za pochopení.

   16.01. 2013 - 16:35
   Kódl  
Ohledně statistik a kanadského bodování:

Povinností každého vedoucího týmu, jeho zástupce nebo kapitána je si daný zápis o utkání po skončení zápasu řádně zkontrolovat. Správnost všech údajů: střelci, asistenti, tresty atd. a následně stvrdit svým podpisem, že je vše v pořádku. Pokud najde nějaké nesrovnalosti nechá rozhodčími upravit, přepsat či doplnit. Vše je zahrnuto i v pravidlech. Pokud tak neučiní - bohužel jejich mínus a smůla. Pokud se stane, že dojde v zápise k nějakému porušení pravidel za nekompletní údaje může být i tento tým patřičně potrestán. Za další rozhodčí si taky kolikrát nevšimnou nebo přehlédnou a označí jako střelce nebo asistenta někoho jiného. V některých případech, kdy neví se i kolikrát zeptají. Na tuto přesnou evidenci nikoho nemáme, tudíž se může nějaká nesrovnalost občas vyskytnout. Pokud si dotyční zápisy nezkontrolují a neopraví není to můj problém. Já provedu pouze samotnou editaci zápisu z údajů, které zde vyčtu a opíšu.

   28.12. 2012 - 11:00
   Kódl  
Soutěž začne druhý víkend v lednu od 12.1.2013

   13.12. 2012 - 23:05
   Kódl  
Byla provedena editace statistik u dvou ze tří chybějících zápasů. V zápase číslo 46 mezi HC SIFONI MOHELNICE vs HC ŠNECI ÚUJEZD "B" nelze tuto editaci provést a to z důvodu, že ani u jednoho mužstva nejsou vyplněny jednotlivé posty a to kompletně u všech hráčů. Přestože jsem na tyto problémy a nekompletně vyplněné zápisy o utkání již několikrát upozorňoval a v některých případech dokonce sám na svoje náklady obvolával a zjišťoval tyto skutečnosti nezbývá mi nic jiného než začít trestat.

Tímto jsou tedy dle pravidla 4.j) potrestány obě tyto provinilé mužstva finanční pokutou ve výši 50 Kč za nekompletně uvedené údaje v zápise o utkání.

Pokud se stejný problém bude ještě jednou u jakéhokoliv mužstva opakovat budou tyto týmy potrestány dle pravidla 4.g) v podobě kontumace zápasu + dalšího odečtu jednoho bodu navíc.

Tuto finanční pokutu berte jako první ostré varování a výstrahu.

Dále pak žádám vedoucí těchto dvou proviněných týmů, aby mi nahlásily nejpozději do 3 dnů na jakých postech v tomto utkání jejich hráči hrály, abych mohl tento zápis co nejdříve naeditovat.

Také se v zápisech objevují další chyby a nedostatky. Například při počtu 10 hráčů v poli asi těžko hraje nějaký tým na 3 obránce a 7 útočníků nebo dokonce na 2 beky a 8 útočníků. Nejsou označeni kapitáni ani jejich zástupci. V některých případech ani brankáři.

Tímto ještě jednou žádám o důkladné a správné vyplňování zápisů o utkání. V opačných případech počítejte s uvedenými tresty. Tohle je poslední varování.

Jinak pro pana I a další podobné chytráky. Pánové napřed si dejte do pořádku svoje vlastní záležitosti třeba (zápisy o utkání) a pak až tady někoho napadejte a kritizujte, že si neplní své povinnosti.

   12.12. 2012 - 16:14
   Kódl  
Zápisy o utkání vybírám pravidelně nejpozději každé úterý vždy po odehraném kole a hned edituji. Bohužel jsem poprvé v letošní sezoně jeden úterní trénink AHL vynechal z důvodu mistrovského zápasu zhruba ve stejný čas na jiném zimním stadionu. V tomto roce se tato situace bude opakovat ještě několikrát. Což ovšem není váš problém. Každopádně je to z mojí strany chyba, za kterou se vám všem moc omlouvám. Do budoucna už se to nebude opakovat a pro tyto zápisy budu pravidelně každé úterý jezdit bez ohledu na mé soukromé záležitosti, tak aby nejpozději v tento den byly veškeré statistiky kompletně naeditovány.

Jinak veškerá editace probíhá i průběžně v závislosti na tom kdy jsem v Uničově na zimáku a jak se zrovna v tu dobu odehráli zápasy ŠHL.

Fanis zde uvedl několik možností. Poslední jsem vyloučil z toho důvodu, že by v tomto případě byly všechny tyto zápisy roztroušeny po všech vedoucích, což je zvýšené riziko případného poničení nebo dokonce i ztráty. Je to jediný doklad z odehraného zápasu, který existuje. Po zkušenostech z OAHL, kde to takto funguje a pár zápisů se také již ztratilo nechci něco podobného připustit i v této soutěži. To nepočítám další drobné chyby při editaci atd. Všechny zápisy jsou kontrolovány (tresty, vyloučení, poznámky rozhodčích, apod.) a také řádně archivovány od vzniku soutěže. Proto je lepší, když má tohle na starosti a pod kontrolou jedna osoba.

Ostatní možnosti jsem pochopitelně vyloučil. Po nikom z vás za to samozřejmě nic nechci a vozit mi také nikdo nic nemusí. Když už jsem si tohle vzal jednou na starosti, tak je také mojí povinností tyto statistiky řádně a včas editovat.

Pro pana I jak uvedl Franta za tohle jsi se mohl klidně i podepsat. Na tomto dotaze vůbec nic negativního není a jako adekvátní připomínku ji beru a uznávám. V opačném případě bych ani nereagoval. Jak už jsem uvedl v předchozích příspěvcích odmítám se tady se všemi anonymními pisálky co jenom neustále vyrypují a provokují o čemkoliv bavit a diskutovat.

   04.12. 2012 - 16:29
   Kódl  
Na základě vašich neustálých stížností a připomínek ohledně rozhodčího pana Zmrzlého byly podniknuty jisté kroky a opatření viz článek v hlavním menu. Tímto byl tedy prozatím odvolán a stažen s delegování a řízení zápasů v této lize. Pro vaši informaci také ze soutěže AHL. Dále bych vás všechny aktivní účastníky této soutěže chtěl tímto důrazně vyzvat, abyste se na ledě i mimo něj chovali vůči těmto novým a mladým rozhodčím vzorně a s respektem. Jelikož také přesně nevím o koho se bude jednat a kdo tyto zápasy kromě pana Burdu bude řídit a koho na ně bude nominovat. V každém případě je to úplně jedno kdo se na tom ledě objeví. Ať už to bude pan Loun, slečna Dopitová nebo někdo úplně jiný. Vyvarujte se veškerých diskuzí, debatám, protestům, hádkám a nadávkám pokud nechcete být vyloučeni.

Také bych vás chtěl informovat o tom co se stalo v soutěži AHL, kdy jeden z hráčů slovně napadl rozhodčího s výhrůžkami fyzického násilí a napadení. Zkrátka, že mu rozbije držku a tím s hokejem skončí. Vše mělo ještě dohru i následně mimo zimní stadion. Naštěstí se vše obešlo bez zranění a ublížení na zdraví. Nicméně za tento incident byl dotyčný potrestán tím nejvyšším možným trestem, který lze udělit a to v podobě doživotního vyloučení a zákazem startu v soutěži AHL. Tohle si nemůže nikdo vůči rozhodčímu dovolit a ani se o to pokusit. Dotyčný sice nikomu neublížil, přesto to bylo posouzeno jako by daný čin spáchal. Berte to jako odstrašující případ. V případě, že k něčemu podobnému byť jenom pokusu nebo náznaku dojde i v naší soutěži počítejte s úplně stejným trestem i vy. Myslím si, že z toho plyne dost jasné ponaučení a výstraha pro všechny. Pokud si chcete v této soutěži zahrát dodržujte a respektujte předem stanovená pravidla a podle nich se i chovejte. Tato skutečnost bude také následně uvedena do pravidel a to s okamžitou platností, tak aby bylo předem pojištěno to, kdyby k něčemu podobnému došlo i zde.

   02.12. 2012 - 21:24
   Kódl  
Pro Kamila:

To máš sice pravdu, ale hlavní hodnocení statistik brankářů i hráčů zůstane počítáno podle jejich zařazení v mateřském týmu. Pro tebe i ostatní brankáře. Bude se evidovat zvlášť ještě jedna tabulka s názvem hostování brankářů. Zde se budou započítávat statistiky pouze z těchto hostování samostatně bez výsledků v mateřských týmech. Tak snad vás potěší aspoň tohle. Vítěz této statistiky obdrží také malé ocenění na konci sezony. Přesné podmínky a pravidla pro toto oceňování ještě doladíme.

   30.11. 2012 - 17:56
   Kódl  
Já zase moc dobře nechápu ten tvůj postoj na tyto dohrávky. Připadá mi, že se na něj díváš pouze z jednoho úhlu pohledu a to ze strany týmu, který zápas odložil. Musíš brát v potaz i ten druhý tým, který nic odkládat nechtěl. Volných termínů pro tyto dohrávky bude dostatek. Nevidím tedy žádný důvod, aby musely být za každou cenu odehrány co nejdříve a ještě k tomu formou dvou zápasů v jeden víkend. Navíc se tady bavíme pouze o dvou zápasech, které byly odloženy. Což není nic hrozného. Jiná situace by byla v případě většího počtu těchto odložených zápasů, kdy by bylo zjevné, že by se nestihli odehrát. Pak by se to muselo řešit tímto způsobem, který navrhuješ.

Vím, že to nemyslíš špatně, ale já to nechci v tuto chvíli nijak vyhrocovat, když to není nezbytně nutné. Navíc soutěž má přestávku v době od 18.12.2012 až do 11.1.2013 což je skoro měsíc. Zde je spousta volných termínů k dispozici. Ve stejném období nehraje ani AHLka. Poslední víkend před vánoci se může odehrát jeden zápas a po novém roce první víkend v lednu ten druhý. Popřípadě i oba zápasy po novém roce v jeden víkend. Třeba v pátek a hned v pondělí večer s dvoudenní pauzou mezi zápasy. Zkrátka je zde hodně možností a variant i přijatelné časy dle výběru. Tudíž by neměl být problém, aby se obě mužstva na nějakém pro ně ideálním čase domluvila a zápasy odehrála.

Takhle to bylo i celou dobu plánované. Tudíž nemusíš mít strach, že by se něco dohrávala až na poslední chvíli. V OAHL je téměř dvojnásobný počet týmů, tudíž je zde toto pravidlo na místě to takto pojistit. V momentě kdy to bude potřeba i pro ŠHL nebráním se jejich zavedení i zde.

Ohledně OAHL tu soutěž ti vysvětlovat nemusím sám ji znáš až moc dobře a sám víš jak to tam funguje. V ŠHL zatím takovéto intriky a vypočítavosti jistých týmů nejsou. To, že se zvolil formát stránek z této soutěže s menšími úpravami je z důvodu, že jsou pro tyto účely nejvhodnější a osvědčené. Navíc to bylo i cenově nejpřijatelnější řešení.

Z pravidel OAHL se samozřejmě použilo to nejlepší co v nich bylo. Stejně tak i s jiných soutěži. Když jsme je dávaly se Slávkem dohromady čerpalo se ze všech různých amatérských lig dohromady + vlastní tvorba na základě letitých zkušenosti. Myslím si, že tato soutěž má ty nejlepší pravidla, které kdy byly pro amatérskou soutěž sepsány. Navíc se s nimi neustále pracuje i během probíhající sezony, což je obrovské plus, že se jakékoliv nedostatky ihned odstraní a pojistí proti případným podvodům a nečeká se až na konce ročníku.

Já nekritizuji žádný stadion a svým způsobem je mi i jedno kde hraji. Neřeším ani to v jakých podmínkách, za jakou cenu a v jakých časech. Hlavně, že jsem na ledě a můžu si zahrát. Ale musím myslet i na ostatní hráče v týmu, kteří jsou ze všech různých stran a Uničov je pro většinu z nich nejpřijatelnější. Co se dojíždění týče tak i cenově. Jinak je to v těch pravidlech zahrnuto za jakých podmínek a okolností je možno odehrát i na jiném zimním stadionu než v Uničově viz bod 4.d)

Možná máš pravdu, že z těch útoků na Kódl Team začínám pomalu blbnout a někdy reaguji trochu více podrážděně, než bych měl. Ale na druhou stranu se není ani moc čemu divit. Je toho mnohem víc než jenom tyto negativní články a příspěvky tady na webu. Ale to nebudu rozebírat to není předmětem této zprávy.

   29.11. 2012 - 16:03
   Kódl  
K odloženým zápasům:

Pro Laďu - náhradní termíny zápasů zajišťuje a stanovuje vedení ŠHL.

Pro hráče Lutína - prosím tě přestaň do této soutěže tahat a zavádět pravidla z OAHL. Je to úplně jiná liga a pokud sleduješ aktuální dění tak moc dobře víš jak jim tam ty jejich pravidla výborně fungují. Za další nechápu proč by se měl za každou cenu srovnávat stav tabulky? Tyto odklady zkrátka přišli v průběhu soutěže z jistých důvodu a prostor pro jejich dohrání je v období soutěžní přestávky nebo po jejím oficiálním ukončení. Také nechápu proč by měly být mužstva nucena odehrát tyto zápasy v co nejkratším čase a ještě k tomu v nějakém nařízeném termínu? Soutěž byla rozlosovaná a jede pravidelně každý víkend. A hrát dvojzápas jenom kvůli narovnání tabulky mi přijde trošku zbytečné a přehnané. A ještě k tomu na nějakém jiném zimním stadionu. ŠHL je soutěž, která se hraje z jistých důvdů výhradně v Uničově. Za určitých okolností dle pravidel je možnost hrát zápasy i jinde, což zatím nikdo nevyužil a ani o to nepožádal.

Zřejmě tím narážíš především na Kódl Team, tak pro tvoji informaci ani jeden zápas nebyl odložen ze strany tohoto týmu, nýbrž vždy na žádost soupeřů. Mužstvo nehrálo 2x za sebou 14 dní. Taky se mohli hrát i předehrávky. Tak by byla tabulka taky narovnaná a co ty další týmy, které by musely nezaviněně hrát proti své vůli opět tyto dvojzápasy - nuceně a nařízeně...

Samozřejmě, že je možné tyto zápasy i v těch horších časech a dvojzápasech odehrát. Všechno jde a pod hrozbou kontumace a uhrazení poloviny pronájmu za případné odmítnutí zahrnuté v pravidlech to jde ještě lépe. Ale jak už jsem psal nevidím v tomhle vynuceném odehrávání zápasů pod hrozbou trestů a sankcí nic pozitivního ani přínosného - právě naopak.

V tomto směru jsou vždy znevýhodněny ty týmy, které neodkládaly. V prvním případě, že stály přitom chtěli hrát. Ve druhém, že musí dohrávat v nějakých náhradních termínech, které jim třeba ani nevyhovují, ještě k tomu na nějakých jiných stadionech kam to mají dál, zaplatit větší částku, atd. K tomu by měl výhrady asi každý a nelíbilo by se to většině a rovnou by řekli - měli si přijet odehrát tento vzájemný zápas v daném termínu jak byl původně stanoven třeba v 7 lidech.

HC Demons Olomouc i Beery Penguins měli přesně tento počet hráčů k dispozici, ale přesto požádali o odklad. Z logického hlediska nechtěli riskovat případný debakl pro nízký počet hráčů. Já jsem neměl důvod jim v tomto směru nevyhovět a s odložením nesouhlasit. Navíc na to měly dle pravidel i právo vybrat si 1x za sezónu svého žolíka. Já taky nebudu hrát za každou cenu proti oslabenému soupeři to nebaví nikoho. Stejně tak to musí být chápáno i z druhé strany, nikdo nechce hrát dvojzápas s unavenou sestavou hráčů.

Závěrem - pravidla musí být v tomto směru nastavená tak, aby chránily ty týmy, které se do této situace dostaly nezaviněně a nebyli za to nijak trestáni ani poškozováni. Myslím si, že jsem to celé rozepsal až moc, že už je to všem jasné a nebudeme to tady muset stále do nekonečna rozebírat a řešit.

   24.11. 2012 - 20:57
   Kódl  
Na příspěvek od pana "XXX" nebudu reagovat dokud se pod něj nepodepíše pod svým pravým jménem. S anonymními pisálky se zde odmítám o čemkoliv bavit.

   24.11. 2012 - 20:44
   Kódl  
Odložené zápasy budou odehrány v době soutěžní přestávky kolem vánoc pokud budou mít obě družstva k dispozici dostatečný počet hráčů. V opačném případě až po skončení soutěže.

Jinak to zkrátka nejde vzhledem k tomu, že liga běží každý víkend a mužstva by musela odehrát dvojzápasy a za další nejsou k dispozici žádné volné přijatelné termíny kromě pozdních nočních časů. Stejně tak je tomu i v týdnu.

   23.11. 2012 - 21:45
   Kódl  
Ohledně samotné soutěže. Nikdo po vás jako aktivních hráčích ani nic víc nechce než chodit na zápasy a zahrát si zde hokej v rámci fair-play, dodržovat a respektovat daná pravidla této ligy. Případně podat nějaký ten námět či názor jak a co by se mohlo ještě zlepšit, když vás něco napadne. Vše ostatní už je záležitostí vedení soutěže. Spolupráce se Slávkem funguje nadmíru dobře a doufám, že i ještě hodně dlouho vydrží. Máte pravdu, že tomu věnuji opravdu hodně a někdy možná i víc, než je zdrávo. Ale není mi tato liga rozhodně lhostejná. Navíc nechci dopustit to co se stalo v jiných soutěžích. Zvláště pak v již tolik zmiňované OAHL, kde se to všechno totálně vymklo kontrole. Stačí si jen přečíst tamní knihu návštěv. Stejný případ mají i v Rýmařově a Moravské Třebové. Prostějovská liga se rozpadla úplně a kde to tak nějak funguje je akorát Přerov a Lanškroun. Od letošní sezony už i AHL, která se oproti dřívějším ročníkům značně spravila. V průměru to není zrovna nejlepší bilance a vizitka amatérských soutěží. Nejen proto je třeba tohle všechno obzvláště hlídat a sledovat. Neustále pracovat s pravidly a stále něco zlepšovat, kontrolovat a v případně i tvrdě postihovat. Že vás tady takto "trénujeme" a trestáme je jen a pouze pro dobro soutěže. Ať mě třeba nenávidí 90% účastníků ŠHL mě je to jedno, hlavně, že bude liga čistá a že bude fungovat tak jak má a pro co byla založena. Pak ať se mi ani nikdo nediví, že mě tady vytáčí ti jistí anonymní spisovatelé se svými přihlouplými názory a neustálým rýpáním a stěžováním si na všechno možné. Navíc se ani nedokáží za svoje názory pořádně podepsat.

   23.11. 2012 - 21:20
   Kódl  
Když jste tady rozvedli diskuzi ohledně závěrečné společné akce - ukončení sezony tak mě napadlo co kdyby se uspořádala trochu oficiálnější formou v podobě hokejového plesu spojený s vyhlášením výsledků, vyhodnocení statistik a předáváním cen. Přístupný široké veřejnosti s klasickým vstupným, hudbou a doprovodným programem. Myslím si, že by to nemusela být vůbec špatná akce. Navíc by se tak zviditelnila i tato soutěž, která má podle mého názoru hodně slibnou budoucnost. Možná by byl ze začátku trochu problém ohledně financí, ale vždycky by to šlo nějak udělat. Požádat o pomoc třeba obec, aby pronajala zdarma sál. Ludva jakožto muzikant by mohl třeba pomoci se zajištěním nějaké kapely za rozumnou cenu. S prodejem občerstvením, obsluhou a pořadateli by se to mohlo také domluvit z řad rodinných příslušníků. Zajistit nějaké sponzory a tombolu. V nejhorším by se na to mohli složit samotné týmy a hráči pokud by byl opravdový zájem. Vstupné pro ně a jejich známe by mohlo být klidně zdarma nebo za symbolickou cenu. No zkuste o tom popřemýšlet. V případě zájmu se o tom můžeme dále pobavit.

   20.11. 2012 - 18:58
   Kódl  
Pro Milana Juráše ze Sršňů

podívej se i do statistik z jiných zápasů - píšou se tam taky a nejenom v případě Kódl Teamu. A to, že proti nám ve dvou případech nastoupili mužstva ve značně oslabených sestavách a nízkém počtu zároveň, kde jsme je zkrátka a logicky vzato přehráli se tyto druhé asistence hold vyskytli ve větším počtu, než u jiných zápasů.

Pro všechny:

Ohledně druhých asistencí všeobecně - od další sezony zvažujeme jejich úplné zrušení a počítání do statistik pouze jedné - první asistence kvůli objektivnějšímu celkovému kanadskému bodování.

Pro všechny: už mě to taky vážně přestává bavit to vaše neustálé si stěžování a napadání směřované na mužstvo Kódl Teamu a v neposlední řadě i na moji osobu. Všichni máte úplně stejné možnosti. Posbírejte si třeba to nejlepší z OAHL a dalších soutěží dohromady v rámci pravidel, sestavte si all stars třeba s názvem Dream Michal Team. Začněte porážet kromě jiných mužstev i Kódl Team 15:0 a pak už snad budete spokojení a přestanete tady brečet jak malé děti.

Já se pro ten hokej snažím dělat první poslední i mimo led, nic za to po nikom nechci, pomáhám a vycházím vstříc vám všem a ještě tady musím neustále poslouchat a číst tyto nesmysli a stížnosti jistých uplakánků, na které už mě ani nebaví reagovat.

Zamyslete se už nad sebou a tím co vlastně píšete.

Děkuji za pochopení

   17.11. 2012 - 16:49
   Kódl  
Včera jsem měl asi půlhodinový rozhovor s rozhodčími v Uničově. Jmenovitě s panem Burdou a panem Zmrzlým. Probíraly jsme okolnosti ohledně udělování osobních desetiminutových trestů za protesty a diskuze. Dále jsem je požádal o lepší a důkladnější sledování dění na ledě i mimo hru, aby se zaměřily na oplácení a souboje mimo puk a podobně. Aby tyto prohřešky a přestupky ihned trestaly pokud je uvidí a také další záležitosti ohledně oficiálních hokejových pravidel a upravených pravidel speciálně pro ŠHL (rozdíly) atd. Konzultovalo se i nominování rozhodčích. Na tyto zápasy budou delegování rozhodčí s minimální licencí od druhé třídy a víš pro zajištění co nejlepšího řízení zápasů z jejich strany. Rozhodčí s licencí 3 a 4 třídy nebudou obsazováni vůbec.

Došli jsme k závěrům, že za protesty a následné diskuze během zápasu budou automaticky nekompromisně vylučovat. Jelikož hned po naší debatě se hrál další zápas AHL, kde se rozpoutala větší hádka ohledně sporné branky padlo pár osobních trestů + do konce zápasu s následnou pozastavenou činností + několikaminutové zdržení a následné znehodnocení zápasu.

Opět upozornění pro všechny hráče vyvarujte se pokud možno všem těmto diskuzním kroužkům s rozhodčími pokud nechcete být také vyloučeni. Na následné otázky a důvody za co a proč vás rozhodčí vyloučil a danou situaci takto posoudil jsou ochotni s vámi probrat až následně po odehraném zápase. Kde vám vše vysvětlí jak a proč a podle čeho jste byly vyloučeni a potrestáni. Zde už bez jakéhokoliv následného vyloučení. Myslím si, že je tohle ten nejlepší a nejrozumnější kompromis, který jsme mohli zvolit. Takto nedojde ke zdržování hry a znehodnocování zápasu, který bude mít hladký průběh a potřebné informace a odpovědi se také následně dozvíte, ze kterých si můžete vzít i ponaučení do dalších zápasů, aby jste se mohly těmto prohřeškům i vyvarovat.

Možná by bylo dobré, aby si i každý hráč občas nějaké ty hokejové pravidla přečetl, aby věděl jak se má na ledě chovat a co všechno si může dovolit. Rozhodčí i z toho tak nějak vycházejí, že by to měly hráči znát, když se přihlásily do oficiálně vedené a organizované soutěže. Přece jenom už nehrajeme žádné srandamače a večerní pronájmy, kde je všechno pouze na dohodě a fair-play mezi účastněnými hráči. I když je liga na nejnižší úrovni, ale přesto je to soutěž, ve které se hraje podle jistých pravidel, které se musí respektovat a dodržovat.

   16.11. 2012 - 15:46
   Kódl  
Pro Miloše z Lutína

V naší soutěži samozřejmě může zastávat funkci kapitána zároveň i vedoucí týmu atd. Na tohle si tady ještě nehrajeme. Slávek zde jenom vložil oficiální verzi pravidel. Týmy nemají tolik funkcionářů, aby mohly obsadit všechny tyto různé funkce a pozice. V těchto případech ber tento výklad pravidel s rezervou. Mnohem důležitější jsou ty další body, které se zde uvedly.

V nižších soutěžích je zakázáno diskutovat s rozhodčími z jednoho prostého důvodu a to kvůli plynulosti hry. Uvědom si, že pronájem ledové plochy trvá pouze 75 minut po té se končí. Když se bude takto každý hráč po nějakém faulu či sporné situaci rozhodčích neustále na něco vyptávat a diskutovat s nimi kolik se toho stihne ze zápasu odehrát - 2 třetiny???

Toto je povoleno právě jenom v nejvyšší soutěži, tedy v extralize, kde se čas pronájmu ledu nějak neřeší.

S těmi výroky na stranu rozhodčích nikdo není dokonalý a občas se zkrátka stane, že jim něco uteče nebo něco přehlédnou. Za další o víkendech nepískají jenom ŠHL, ale i další soutěže + oficiální ligy řízené svazem, na které je delegují. Objíždí i několik stadionů v okolních městech a navíc také chodí do práce jako každý z nás. Nemají to taky zrovna jednoduché. Takže bych byl více shovívavější. Navíc jsou místní a nepožadují proplácení cestovného. Pan Burda si na tyto amatérské soutěže nominuje rozhodčí sám stejně tak i časoměřiče, tudíž se o to nemusí starat vedení ŠHL - zašle pouze rozpis stejně tak to dělají i další ligy.

Zvát si jiné rozhodčí se projeví i na ceně, kde si kromě standartní ceny připočítej ještě cestovné podle ujetých kilometrů. Pro tvoji představu je to skoro dvojnásobek oproti původní ceně + organizační záležitosti a neustálé telefonování. Navíc všichni rozhodčí, kteří pískají naše amatérské soutěže hrané v Uničově mají platné licence minimálně 3 třídy a výš. Chodí každoročně na přezkoušení a testy, což někteří rozhodčí pískající třeba OAHL a další ligy ani nemají a řídí tuto soutěž i s několikaletou propadlou licencí. V některých případech dokjonce i bez licence a to je pak teprve zážitek.

S pravidly ŠHL byly řádně seznámeni a poučeni, že zde mají obzvláště větší pozornost věnovat nečistým zákrokům a těmto prohřeškům a také přísněji tyto případy trestat. Dohrávání osobních soubojů je běžnou záležitostí pokud je to čisté a v souladu s pravidly.

Ber to zkrátka tak jak to je. S rozhodčími tohle konzultuji takřka pravidelně každý víkend. Těmto pravidlům se musíme zkrátka přizpůsobit a podřídit se jim. V opačných případech budou hráči stále vylučovaní za což následují stopky v zápasech. A co je lepší zahrát si hokej nebo sedět doma vyloučený za kecy?

   15.11. 2012 - 20:57
   Kódl  
Pro Rosťu

chápu jak to myslíš. Popřemýšlíme o této možnosti a návrhu na rozšíření další ceny pro brankáře a jakým způsobem ji vyhodnocovat. Mnohdy je vedoucí týmu zároveň i jeho kapitánem. Tudíž při počtu 8-10 brankářů nemusí být dostatečný počet hlasů na to, aby jednoznačně určil vítěze.

   15.11. 2012 - 18:09
   Kódl  
Pro Lukáše z Lutína

já si to osobně nijak neberu právě naopak a v podstatě s tebou i souhlasím. Navíc se to i u jistých hráčů bere asi jako samozřejmost a standart, se kterým se tak nějak počítá. Tudíž tomu už ani nikdo nějakou větší pozornost nevěnuje. Každý tým má ve svých řadách svoje tahouny, kteří pravidelně bodují skoro v každém zápase. Což může dávat větší příležitost i jiným hráčům, kteří můžou v daných zápasech více vyniknout.

   15.11. 2012 - 17:56
   Kódl  
Vyhodnocovat nejlepší hráče po odehraném utkání - to je v podstatě stejný problém jako v předešlém případě. Zase by to musel být někdo nestranný. V daném utkání je všechno moc čerstvé a mnohdy pracují i emoce. Navíc když hraješ - nevšímáš si výkonů druhých hráčů, nýbrž se převážně soustředíš na ten svůj, abys podal co nejlepší. Na mezinárodní scéně toto určují trenéři. Mnohdy je to i záležitostí jak povzbudit a motivovat hráče, kterým se zrovna nedaří. Od nezávislé osoby budiž, ale co by to soutěži přineslo? Po každém zápase udělovat 2 ceny krát 84 utkání to už by stálo pěkný balík. Leda, kdyby se to sčítalo a ocenilo po skončení sezony první tři hráči s největším počtem hlasů. To by možná šlo. Ale jak říkám to je věc budoucnosti a zřejmě i těch sponzorů.
Pro letošní sezonu jsme rozšířili portfolio předávaných cen o další kategorie navíc, aby nevyhrávali jenom jedni a ti samý na svých postech, ale aby dostaly možnost být oceněni i další hráči. Některé ceny budou také udělovány formou hlasování, jelikož nejdou ničím měřit. Každopádně sami vidíte, že zde ten zájem ze strany vedení ŠHL je se těmito věcmi, novinkami a záležitostmi stále zabývat.

   15.11. 2012 - 17:35
   Kódl  
Ohledně oceňování a hodnocení nejlepších brankářů a hráčů - možné je toho dost, horší už je jak toto celé vyhodnocovat a počítat. Golmany podle procentuální úspěšnosti zákroků - to by musela být pravidelně na každý zápas zajištěna a řádně proškolena nějaká nestranná osoba, které by toto počítala a sledovala tak, aby bylo hodnocení spravedlivé a objektivní. Což by také stálo nějakou korunu navíc, která by se promítla i do ceny startovného za tým. Zadarmo by to asi nikdo nedělal. Zde by byl prostor i pro počítání, sledování a vyhodnocování i dalších doplňujících statistik, které nejdou v klasickém hodnocení ze zápisů z utkání měřit. Tohle je ale záležitost budoucnosti. V současné době silně pochybuji o tom, že by byl ze strany všech hráčů a aktivních účastníků zájem za tohle platit další peníze. Už tak je to poměrně nákladný sport a odehraný zápas nestojí zrovna málo. Zvláště pak, když se některé zápasy hrají v menším počtu hráčů. Něco jiného by bylo kdyby měla soutěž nějaké sponzory, které by tyto záležitosti pokryly. Druhou cenu pro nejlepšího brankáře bych si dokázal představit na základě hlasování vedoucích jednotlivých týmů, jejich zástupců a kapitánů + dalších hráčů. Popřípadě formou veřejné ankety. Klidně se o tomto můžeme i dále pobavit. Dalším názorům, námětům a návrhům jak zatraktivnit a vylepšit tuto soutěž se rozhodně nebráníme. Takže pokud máte ještě nějaké další nápady nebo naopak i připomínky nebojte se je vyjádřit.

   12.11. 2012 - 20:57
   Kódl  
V loni jsem tohle už tak nějak nabízel a uvažoval o tom, že bych založil i farmu Kódl Teamu v ŠHL, kde bych dal šanci, uplatnění a možnost nejen začínajícím hráčům, které bych si zde vychovával, připravoval a zásobil nimi své další týmy ve vyšších soutěžích, kde také působím. Do dneška se mi ještě nikdo neozval. Z toho jsem také usoudil, že asi zase takový zájem ze strany těchto hráčů není.

Pak je zde další možnost a to založení již zmíněné nové soutěže určené pouze pro hráče, kteří nikdy a nikde nehráli žádnou jinou amatérskou ligu kromě toho, že jsou neregistrovaní. Hodně štěstí a mnoho úspěchů pro vedoucí této soutěže, kteří budou muset kromě klasických záležitostí ještě všechny jejich hráče důkladně prověřovat a kontrolovat, jestli splňují daná pravidla. Já osobně bych se o takovou soutěž starat nechtěl.

Poslední možností jak jste uvedli už je fakt jenom zůstat ležet doma na tom gauči. Jasně zase budete argumentovat, že takovýto tým nebude v ŠHL konkurence schopný. Ano to nebude, ale aspoň si zahrají. V dalších ročnících až se více vyhrají a hokejově vyrostou budou rovnocenným soupeřem pro většinu mužstev. Je to jenom o tom nějak začít.

Kódl Team tady taky věčně nebude. Plno hráčů už má také nějaký ten věk a postupem času půjde i on výkonnostně dolů, pokud se nebudou obměňovat hráči. Také není neporazitelný a nehratelný, což už několik mužstev dokázalo uhrát solidní výsledek a hlavně vyrovnanou partii téměř po celý zápas, i když tomu výsledky neodpovídají. Viz poslední utkání s Lutínem. Kdyby skončil zápas remízou nikdo ze zúčastněných by se ani nedivil. Stejně dobře bojovali i Sršni, kteří si prohráli zápas vlastní nedisciplinovaností. Sifoni ještě v půlce zápasu dokonce i vedli. Tohle není vizitka suverénního týmu, který drtí soupeře na počkání rozdílem třídy a budí takový respekt jak se tady píše.

Doufám, že už tuto diskuzi definitivně a jednou pro vždy uzavřeme a nebudeme muset se k ní již nikdy v budoucnu vracet. Všechny varianty a možnosti byly řečeny na řadu můžou přijít skutky.

Případné nově vzniklé soutěži budu velmi fandit a také ji sledovat. A pokud to třeba pravidla dovolí mile rád si ji i zahraji.

Sportu zdar a hokeji zvlášť.

Kódl

   12.11. 2012 - 20:57
   Kódl  
Zdravím, původně jsem tohle už nechtěl nějak komentovat, ale nedá mi to a také se připojím do této již tradiční a každoroční diskuze. V prvním ročníku ji odstartoval Laďa Horák, v druhém to byl nějaký Karel - Hypotéka a letos je to Milan - nevím kdo? Škoda, že už není přístupná kniha návštěv z původních stránek, kde bylo tohle všechno již několikrát podrobně rozebráno i s jistými závěry, které nebyly dodnes naplněny. Já jenom zopakuji to co už tady bylo řečeno a co jsem psal i v předešlých sezonách.

ŠHL - je soutěž určená pro neregistrované amatérské hráče tak jak uvedl Slávek. Vše se pozorně hlídá a přísně trestá - viz pravidla. Tohle komentovat nemusím - může si každý přečíst sám. Stejně tak jako o soutěži AHL a OAHL, kterými to ovšem zdaleka nekončí. V regionu jsou i další amatérské soutěže, na které by se v tomto případě nemělo zapomínat. Takže to máme Přerov (2 soutěže) - ZHL - Záhorská hokejová liga, ZHEL - Záhorská hokejová extraliga, Prostějov - NHL - Noční hokejová liga, která se letos rozpadla. Rýmařovská obrliga, Lanškroun - LHL - Lanškrounská hokejová liga, amatérská liga v Moravské Třebové - přesný název neznám, z historie VHS - vesnická hokejová liga, která se hrála v Uničově.

To je dalších 7 amatérských soutěží navíc, které se musí do tohoto seznamu také počítat. A to se nebavím o dalších ligách mimo region. Co soutěž to jiná pravidla. Já osobně jsem si vyzkoušel, viděl a znám téměř všechny uvedené ligy takže dobře vím o čem mluvím. Ani jedna soutěž nefungovala a nefunguje jako ŠHL, nemá tak dobře ošetřená pravidla, která se dodržují, přísné postihy a pevné vedení. Pro vaši představu a srovnání uvedu příklad na AHL, která je zhruba ve středu obtížnosti, herní úrovní a náročnosti.

Ohledně hráčů je to všechno tak vzájemně propojené a promíchané. 80 % hráčů působící v ŠHL si minimálně jednu z těchto soutěží zahrála nebo stále hraje. Dalších 60% hraje minimálně dvě ligy a malé procento i tři a více.
Myslím si, že pro ty co dobře vnímají a chápou není třeba dále pokračovat.

Chápu záměr a důvod proč Milan tuto diskuzi opět vyvolal, ale musím konstatovat, že zkrátka nejde zakazovat a bránit amatérskému hráči hrát amatérské soutěže, ať už je na jakékoliv herní úrovni a už vůbec ne určovat jejich počet. Za další nikdo nikoho ze ŠHL nevyhazuje ani mu ji nebrání hrát. A pokud jsou nějací volní hráči, kteří se neuplatní nebo se nedostanou do základní sestavy stávajících týmů a přitom chtějí hrát, ať se dají dohromady a založí si nové týmy, kde budou všichni na stejné hokejové úrovni.

Kniha návštěv

Dnes vloženy: 0 článků

Aktuální výsledky

Zobraz informace k utkáníSršni-Šneci4:2
Zobraz informace k utkáníBéci-Stars3:6
Zobraz informace k utkáníBeery-Schwarzbach7:3
Zobraz informace k utkáníDemons-Kódl2:1
Zobraz informace k utkáníŠneci-Sifoni2:9
Zobraz informace k utkáníStars-Sršni2:2

Nejbližší zápasy

Anketa

Aktuální pořadí

Mužstvo  Zap  B 
1 Kódl Team 22 53
2 HC Béci Prostějov 22 49
3 HC Demons 22 44
4 HC Stars Prostějov 22 36
5 HC Sifoni Mohelnice 22 34
6 Beery Penguins 22 33
7 HC Sršni 22 29
8 HC Schwarzbach 22 26
9 HC Draci Libina 22 16
10 HC Šneci Újezd 22 1

TOP 5 nej

Jméno Tým  Z  G+A  B 
DohnalKOT2268+56124
NovotnýKOT2224+6589
KopáčikKOT2131+5384
TichýPEN2137+1956
DohnalKOT2119+2645
ŠHL na facebooku
reklama2