Dne 30.5.2014 proběhlo druhé oficiální setkání zástupců jednotlivých týmů s vedením ŠHL za této účasti:
Stávající týmy:
1.KÓDL TEAM – Dohnal Karel 2.HC SIFONI MOHELNICE – Němeček Libor, Němeček Petr 3.AHK LUTÍN B – Coufal Lukáš, Tot Miloslav, Pavlíček Miroslav, Melichar Jaroslav 4.HC SCHWARZBACH – Kristek Kamil 5.HC DRACI LIBINA – Srovnal Jaroslav 6.SK RÁJEC – Bláha Lukáš 7.HC SRŠNI – Mlčoch Jindřich, Frkal Radek 8.BEERY PENGUINS – Smrček Ludvík 9.HC KOMETA – Denev Stanislav 10.HC DEMONS OLOMOUC – Lezna Lubomír 11.HC ŠNECI ÚJEZD – Šín Jaroslav
Nový tým:
12.HC BÉCI PROSTĚJOV – Tesárek Petr
Hosté: Rozhodčí - Burda Vladimír (ZS Uničov) + Kroupa Jiří (ZS Prostějov), Časomíra – Kuďousková Šárka
Program setkání: 1. Shrnutí a uzavření uplynulého ročníku 2. Vyúčtování týmů - výběr stanovených poplatků a sankcí 3. Vyhlášení výsledků a předání pohárů a ocenění 4. Seznámení s úpravou a novelizací pravidel 5. Projednání nejzávažnějších a nejčastěji porušovaných bodů pravidel 6. Projednání alternativních řešení odehrávání zápasů mimo ZS Uničov 7. Informace ze schůzky s provozovatelem ZS Uničov 8. Informace od rozhodčích 9. Volná diskuze
1. Shrnutí a uzavření uplynulého ročníku
Podány informace ohledně doplňujících statistik a informací i z jiných soutěží. Popsán vývoj, průběh a celková současná situace.
Vysloveno poděkování všem vedoucím a jejich zástupcům za vzornou a fungující spolupráci během celého soutěžního ročníku.
2. Vyúčtování týmů - výběr stanovených poplatků
Poplatky a sankce byly uhrazeny od všech účastníků v plné výši.
1.Startovné – 2000 Kč pro stávající týmy, 3000 Kč pro nové týmy 2.Termín pro přihlášení týmů do soutěže do 31.7.2014 3.Termíny pro doplněný nových hráčů – změny na soupisce vždy po odehraném kole 4.Přestup – změna způsobu hlášení a podávání 5.Navýšení minimálního počtu hráčů k zahájení utkání 6.Hostování brankářů – vytvořit jmenovitý seznam s tel. Kontakty – úkol na vedoucí 7.Vedoucí týmů + zástupci – vytvořit seznam s kontakty + emailovými adresy – úkol na vedení 8.Písemná forma komunikace 9.Promlčecí lhůta – 10 dní po skončení sezony 10.Navýšení sankcí a pokut dle sazebníku 11.Zahraniční hráči – dodatek 12.Emailová komunikace dle nastavených pravidel 13.Do 5. Ročníků se přihlásil nový tým Z Prostějova, čímž rozšířil celkový počet účastníků na 12 14.Navýšení celkové částky za rozhodčí + časomíru na 700 Kč (zdražení o 40 Kč)
5. Projednání nejzávažnějších a nejčastěji porušovaných bodů pravidel
1.Zasílání – hlášení výsledků zápasů ihned, bezprostředně, okamžitě po skončeném zápase 2.Nekompletně vyplněné zápasy o utkání – posty, čísla dresů, označení kapitána, hostujícího brankáře, jména vedoucích, dvě stránky formulářů, atd. 3.Způsob hlášení přestupů, odklady utkání + další záležitosti 4.Komunikace mezi jednotlivými vedoucími a vedením ŠHL navzájem 5.Zbytečné zdržování před zahájením utkání – pozdě odevzdaný zápas o utkání rozhodčím, dlouhé rozbruslení, sbírání puků, nastoupení hráčů, dlouhé prodlevy mezi jednotlivými třetinami = časové ztráty, předčasně ukončené zápasy
6. Alternativní řešení odehrávání zápasů na jiném ZS z důvodu nedostatečných kapacit na ZS v Uničově.
Z důsledku navýšení počtů zápasu oddílů HC Uničov může dojít v některých případech i na nedostatečný počet volných termínu pro ŠHL. Možnost odehrát některá utkání třeba na ZS v Prostějově v případě zájmu některých týmů – vzdálenost, kapacity, atd. Příležitostný zájem projevily tyto týmy: Šneci, Béci, Demons, Lutín, Kometa, Sršni
7. Informace ze schůzky s vedením ZS v Uničově
1.Zachování stejné ceny za pronájem ledové plochy jako v loňském roce = 2200 Kč / Hodina 2.Zachován pondělní termín po 20 hodině večer 3.Další hrací dny stanoveny na sobotu a neděli v závislosti na volných termínech 4.Platná dohoda ohledně instalace zápasových branek i pro tento ročník 5.Zajištění dvou šaten pro mistrovské zápasy 6.Nová technologie lajnování plochy 7.Nové osvětlení – víc než dvojnásobné navýšení svítivosti z 200 na 500 luxů 8.Instalace dálkové vysílačky pro přivolání ledaře ke strojovně 9.Běžné úpravy a údržba – nátěr střídaček, nové gumy, oprava mantinelů, atd… 10.Možnost projednání částečné slevy za pronájem – kompenzace za případné vzniklé potíže – pouze na základě většího počtu zapsaných stížností v zápisech o utkání potvrzené pracovníky stadionu nebo rozhodčích. 11.Tolerance a shovívavost ledařů v případě menšího časového průtahu pro odehrání celého utkání pokud to situace umožňuje. 12.V případě porušení provozního řádu ZS nebo poničení majetku a dalšího výskytu škody zjištěné během nebo po skončení daného pronájmu tyto skutečnosti ihned zaznamenat a sepsat. Po jejich následném prošetření a vyčíslení celkové škody bude uhrazena tato částka vedením ŠHL v co nejkratším termínu, která bude dále tuto částku požadovat od zjištěných viníků. 13.V případě porušení 3 denní lhůty pro odklad zápasu uhradí tuto částku vedení ŠHL a následně bude také od proviněného týmu požadovat ve stanoveném termínu její zaplacení.
7. Volná diskuze
1. Přátelské zápasy – naskytla se možnost sehrát předsezóní přátelské zápasy s týmem z jiného regionu a ligy, který plánuje začátkem záři v našem regionu uspořádat 3 denní soustředění svého týmu. Mělo by se jednat o 3 utkání (pátek, sobota, neděle). Možno pojmout i v rámci neoficiálního turnaje. Zájem o tuto sérii přáteláků zatím projevili: Kódl Team, Sifoni Mohelnice
2. Zahájení a provoz ZS V Uničově cca druhá polovina srpna – od 18.8.2014
3. Začátek – start 5. Ročníku ŠHL je předběžně naplánován na druhý víkend v září 13.9.2014
4. Dvoukolový systém každý s každým.
5. Celkový počet účastníků pro letošní ročník uzavřen na 12. týmech – přijetí nového mužstva pouze v případě nepřihlášení se některého se stávajícího počtu.
6. Startovné pro příští ročník zaplatili – HC Sršni a nový tým HC Béci Prostějov
7. Do pravidel doplněn bod 4.q) q) Nejlepší hráč utkání – po skončení utkání zvolí vedoucí týmů nebo kapitáni nejlepšího hráče zápasu soupeřova týmu, kterého vyznačí v zápise o utkání písmenem H (hvězda). Tuto volbu mohou nahlásit rozhodčímu (časoměřiči) v boxu trestů nebo v kabině rozhodčích při podpisu zápisu. Nejlepším hráčem může být i brankář. Vedení soutěže bude tyto statistiky evidovat a vyhodnocovat. Na konci sezóny bude oceněn celkový vítěz s největším počtem nominací pohárem.
Byly opraveny i pravidla a podmínky pro hostování brankářů 7. Hostování brankařů a) Každé mužstvo má právo na mimořádnou zápůjčku brankáře z jiného mužstva ŠHL, nebo mimo tuto soutěž. Cizí brankář musí mít předem ověřený statut. Počet zápůjček jednoho konkrétního gólmana je 3x pro jedno mužstvo. b) Mužstvo, které si zapůjčí brankáře z jiného týmu je povinno zajistit tomuto brankáři dres ve stejných klubových barvách svého celku, v jakém hraje utkání. Dres musí mít brankářskou velikost nebo minimální rozměry XXL. c) Povinností všech vedoucích jednotlivých týmů je doplnit telefonní kontakty u všech svých brankářů, které uvede do poznámky na soupisku hráčů a brankářů. Dále pak s každým dalším nově doplněným brankářem na soupisku. Tyto kontakty budou následně po jejich zpracování rozeslány na všechny vedoucí, aby měli větší možnosti si na své zápasy zajistit v případě potřeby hostujícího brankáře.
Dále pak rozveden bod 3.e) e) Na soupisce musí být uveden název mužstva, jméno vedoucího mužstva a jeho zástupce včetně kontaktů a e-mailové adresy. Dále pak kapitán a jeho zástupce. Jedna osoba může zastávat i dvě funkce. V poznámce u brankářů musí být uvedeny jejich telefonní kontakty. Povinností brankářů je chytat ve stejné barvě dresů v jakém hraje jeho tým = všichni účastnící (aktéři) zápasů za jeden tým budou nastupovat ve stejné barvě dresů včetně brankářů. Viz bod 4.m)
Byl upraven také tento bod:
2. Pro koho je soutěž určena a) Soutěž je určena pouze pro amatérské hráče, kteří nejsou a nikdy nebyli registrováni v žádné soutěži řízené ČSLH nebo ČSTV v jakékoliv hráčské kategorii s žádným věkovým omezením včetně okresního přeboru. Soutěže se mohou účastnit pouze hráči starší 18 let, kteří dovršili tohoto věku v den před začátkem zápasu, tzn., že do utkání nastoupí již jako plnoletý. Tuto skutečnost musí písemně oznámit vedoucí týmu, který se chystá daného hráče použít do zápasu také nejpozději den před zahájením utkání písemnou formou vedení soutěže.
Dalším projednávaným bodem bylo pravidlo 4.p)
p) Minimální počet hráčů k zahájení utkání je stanoven na 8 hráčů v poli + 1 brankář. V případě, kdy se mužstvo sejde pouze v počtu 7 hráčů v poli + brankář, bude takovýto zápas přesto odehrán pod finančním postihem ve výši 1000 Kč. V prvním případě tohoto prohřešku proti pravidlům nebude tato částka danému týmu účtována. Při nižším počtu hráčů než se zde uvádí, nebude zápas odehrán vůbec a následují stejné postihy jako u pravidla 4 e).