reklama

Kniha návštěv

-Vlož příspěvek-

   27.11. 2013 - 09:50
   Krma lutín 82 ()  
Nějaky mrdky tam řádí.Kamoš tam zas přišel o Pasata,když šel hrát hokej.

   26.11. 2013 - 11:47
   Mira Müller Sifoni (miramuller@seznam.cz)  
Borci, teď trochu nehokejový téma. Včera po zápase Sifonů s Démonama jsem přišel k autu a měl jsem sundaný poklice a povolený dvě kola. Naštestí mám bezpečností šrouby na každým kole, takže se nepodařilo nějakým nenechavcům přes ně dostat a nakonec se na to vykašlali. Před autem měli nachystaný i špalky, na který by auto posadili. Píšu to proto, aby si dali i ostatní pozor na svoje auta, kdyby jste tam viděli někoho se motat.
Mějte se.
Mira

   31.10. 2013 - 06:49
   Ludva ()  
sem jenom chtěl popichnót vedóci,abe poslale nejaky fotke do té naší galerie

   30.10. 2013 - 21:03
   Kódl ()  
Sekce fotogalerie byla před nedávnem dokončena a spuštěna. Vložené fotografie jsou pouze zkušebním testem. Postupně budou vkládány ty hokejové.

   30.10. 2013 - 18:50
   Ludva ()  
proč só ve fotogalerii fotke z nejakýho vodovoda?že be tajné sponzor

   29.10. 2013 - 18:10
   Kódl ()  
Se správcem stránek byla projednána možnost o vkládání příspěvků a komentářů do knihy návštěv a k odehraným zápasům pomocí předchozí registrace s kladným výsledkem a za poměrně rozumnou a nízkou cenu. Již se na tom začíná pomalu pracovat. Předběžný termín spuštění by měl být od 1.1.2014. Než se tak stane, budou tyto vkládané komentáře hlídány a odmazávány. Registrace a podmínky budou úplně stejné jak pro aktivní hráče, tak i pro širokou veřejnost. Kdo bude mít zájem a chuť se zde nějakým způsobem vyjádřit bude se muset nejdříve zaregistrovat. Tím odpadnou veškeré spekulace a současné problémy s anonymními příspěvky. Myslím si, že tohle je asi ten nejlepší možný způsob jak tento problém vyřešit. Na jiných stránkách a diskuzních fórech úplně běžná záležitost.

Asi si tuhle ligu pleteš se soutěží OAHL, kde je hlasování a demokratický způsob vedení a organizace podmíněnou záležitostí. Mimochodem kam s ní dneska došli...
V ŠHL nic takového není a za současného vedení ani nikdy nebude. Má to svoje důvody, které zde ani nemá cenu zmiňovat. Výsledné rozdíly si může porovnat každý sám. Finance určené na provoz webových stránek kromě dalších výdajů jsou součástí startovného. Každý tým má možnost svobodné volby jestli do soutěže vstoupí za stávajících podmínek, se kterými souhlasil a zavázal se, že je bude respektovat nebo nikoliv. Správa rozpočtu financí a je už záležitostí vedení soutěže. Jen pro informaci veškeré tyto prostředky putují výhradně pro potřeby soutěže. Veškerá činnost a služby lidského faktoru jsou zde pouze dobročinnou záležitostí, za které se nevyplácí žádný honorář. Právě naopak ještě to něco stojí. Letošní startovné bylo takto nastaveno z důvodu jistého finančního manka, který zde za tři předešlé ročníky vznikl a které byly dotovány z vlastních prostředků.

Opět pro informaci po předběžném výhledu by se mohlo celkové startovné na další rok pohybovat někde kolem 1500 Kč na jeden tým. Což je v podstatě za hubičku. V OAHL 2000 Kč za tým pravidelně každý rok. Při 14 týmech = 28 000 Kč. Celkové náklady na jeden rok dle mého názoru nepřesáhnou polovinu rozpočtu. Docela by mě zajímalo, kam potom putuje ta zbývající částka???

Mě tyto příspěvky a narážky na moji osobu nebo tým neštvou ani nějak nevyvádí z míry. Jediné co mi na tom opravdu vadí je ta forma a způsob podání - anonymně. Klidně mi může kdokoliv cokoliv napsat, třeba že jsem s prominutím kokot, ale ať se pod to podepíše.

   29.10. 2013 - 17:53
   snek49 - Slávek Šín (hcsneci@seznam.cz)  
Tady se ale nemluví o tom, že by měly být stránky veřejné, nebo nikoliv. Samozřejmě každý bude moci přispívat tak, jako doposud bez rozdílu toho, zda je hráč, fanoušek, nebo jen někdo, kdo sem zavítá náhodně. Do spousty kvalitních webů (možná do všech) nepřispějete bez toho, aniž byste se registrovali. Bláboly kolemjdoucích jsou tak eliminovány a setkáte se s minimem odpudivých příspěvků. A když už k některým dojde, tak víte, komu dát ban (varování o nevhodném chování na webu), nebo ne. Navíc stále by se vystupovalo pod přezdívkami, jako je to běžné. Samozřejmě za vulgární bych považoval příspěvky s vulgarismy… nebudeme tady slovíčkařit, každý víme, co je to sprosté slovo - funguje to tak všude, může i tady. Právě proto, že tento web platíme, tak bychom se zde měli nějak chovat, i když s vulgarismy tady myslím nezazněly.
Jsem rád, že druhé asistence máme také za sebou. Zkrátka jsme to zkusily a nevyšlo to. Nějakou vědu bych v tom nehledal.
Jsme trošku odlišná liga, s odlišnými pravidly. Stejně tak hlasování zde zavádět nechceme, aby to nedopadlo jako např. v konkurenční OAHL, kde se stále hlasovalo, aby z toho nakonec vznikl mišmaš, jaký vznik. Jsou různí vedoucí s různými názory. Máme s Kódlem určitou představu, jak by měla liga vypadat, všichni, kteří se jí chtějí zúčastnit se většinu dozví v pravidlech, nebo od nás, tj. ví, do čeho jdou. Připomínky a názory na zlepšení jsou samozřejmě vítány, ale hlasování zde opravdu nečekejte. Jsem rád, že je nás tady už 11, chtělo by to ustálit na sudém počtu a bude to ideální…

   29.10. 2013 - 09:56
   Laďa Horák ()  
Můj názor je ten,že by se měli druhé asistence nechat plavat.Pokud by jste chtěli vyhodnocovat nejlepšího druhého nahrávače,tak jsme tam,kde jsme byli a nemuseli se druhé asistence rušit,zase se budem dohadovat,komu ji rozhodčí napsal a komu ne.

   29.10. 2013 - 08:45
   LUT-65 ()  
"Kódle", pokud by měla nastat nějaká změna,kterou v níže uvedených příspěvcích uvádíš, tak by se k tomu měli vyjádřit všichni vedoucí mužstev a rozhodnout,
jestli naše webové stránky (které mimochodem také platíme), budou i nadále VEŘEJNÉ a nebo UZAVŘENÉ !!!

Pokud budou i nadále veřené, tak jestli se někdo podepíše jménem,přezdívkou
nebo jinak, se nedá nijak ovlivnit. Např. nevidím problém v tom, že se podepíši jako LUT-65 (kdo bude chtít,tak si mně vyhledá v "Mužstva").
Souhlasím však s tím,aby byly vulgární příspěvky ihned mazány (otázkou je, kdo bude posuzovat,co je vulgární a co ne !!!).
Abychom ještě nemuseli vytvářet kodex slušného psaní příspěvků !!!

Pokud webové stránky uzavřeme pro veřejnost, tak každému hráči přiděl vstupní kód a potom bude jasné,kdo příspevěk zaslal. A budeme si dopisovat mezi sebou,bez příspěvků např.diváků či nehrajících osob.
Ale tato varianta mi připadá velmi nešťastná !!!


Chápu,že Tě mohou štvát různé "jízlivé" příspěvky na Tvoji osobu popř.na vedoucí tým soutěže,ale s tím je potřeba počítat. Bohužel se najdou i takový "rýpalové", ale Ti budou vždy.
Na druhou stranu je nutné uznat,že systém zavedení druhých asistencí v takové podobě je nešťastný a právem se mohou někteří cítit poškozeni.
Podle mého, není nutné v naší soutěži druhé asistence vyhodnocovat (ale je to pouze můj názor).

SPORTU ZDAR !!!

   28.10. 2013 - 21:30
   Kódl ()  
Jako námět dobrý ohledně udělování ceny pro nejlepšího druhého nahrávače. Taky mě to napadlo. Ale problém je v tom, že stávající systém tohle asi nebude schopen udělat, aby se z editovaného zápisu započítaly pouze branky a první asistence do celkového bodování a druhé nahrávky zvlášť do nějaké jiné tabulky. Musel bych to probrat s adminem co by to obnášelo a kolik by to stálo. Dělat nějakou zvlášť evidenci v excelové tabulce mimo stránky se mi už opravdu nechce. Bohatě stačí ta editace 9 zápisů za víkend počítám i AHL. Ale nezamítám úplně. Možná se i toto ocenění objeví mezi ostatními již udělovanými cenami po skončení ročníku.

Že by se zde přestalo komunikovat úplně si nemyslím. Možná to bude trochu nudnějšího charakteru jak uvádíš, ale pořád lepší, než číst tyto anonymní sračky. Když se podívám zpětně kdo celou tuto debatu na druhé asistence odstartoval tak je podepsaný jako nějaký Hráč. Docela by mě zajímalo kdo se pod tímto příspěvkem ukrývá. Silně pochybuji o tom, že najde dostatek odvahy a svoji pravou totožnost zde odhalí. Zvláště po tom, když dosáhl svého.

Já nic nepřeháním a postupovat se bude ohledně mazání příspěvků dle uvedeného manuálu. Nikdo nikomu přece nic neudělá a ani se mu nic nestane, když se za to co napíše dokáže i podepsat. Jak se uvedlo již dříve nikdo z nás nemá žádný problém danou záležitost rozebrat a normálně si o ní i promluvit.

   28.10. 2013 - 19:24
   Fanis- Kodl Team ()  
Jinak můj názor je mazat jen vulgární nebo urážlivé příspěvky.. nic se nemá přehánět .. Taky bych měl být smazán protože jsem se vlastně nepodepsal jako František Malínek :-)))) Kua Karle nepřeháněj to zbytečně bude tady nuda .. :-)

   28.10. 2013 - 19:20
   Fanis- Kodl Team ()  
Myslím, že druhé asistence jsou úspěšně za námi a rozhodnutí je nepočítat má svou logiku a bude to objektivnější -

Na druhou stranu se mohla udělat statistika samostatná o nejlepšího druhého asistenta se zvláštní cenou :-))))))))

Divím se Kodl, že sis dal práci s tak dlouhým článkem, ale aspoň je co číst :-)

   28.10. 2013 - 16:31
   Zehnula ()  
A za me dik, za tuto soutez.

   28.10. 2013 - 16:29
   Zehnula ()  
Karle podepsal jsem se jmenem, protoze podpis Zehny 7 Hc Demons by mohl vadit i kdyz je to asi uplne to same. V prve rade nikdo nerika a nepise nic spatneho. Ale pokud prijedes za rozhodcim a on ti rekne,ze druhe asistence nenapise a potom vidis Vas zapas a ty sam napises,ze Vam to pise rozhodci sam,tak je to divne. V druhe rade, rozhodci kolikrat ani nevi kdo dal gol a kdo mu nahral se pta,ale Vam rovnou pise dve nahravky. Ohledne toho prvniho vcerejsiho golu je mozne,ze jsem se prehlidl,ale potom me zarazi,ze zrovna ten rozhodci co Vam to napise a v pohode si pamatuje i autora druheho golu nam rekne pri dalsim zapase,ze to nenapise a u dalsiho golu se vehemente pta kdo nahraval autorovi golu a zda ten strelec byl hrac s cislem treba deset. Myslim,ze resit na co dalsiho by jsme se mohli ptat, je absolutne zcestne. Kazdemu je asi jedno kolik dalsich hracu hraje tam a tam a kolikrat je na lede do tydne. Pokud ho to bavi a ma na to finance a toleranci doma a praci se kterou to dokaze skloubit,proc ne?

   28.10. 2013 - 15:52
   Kódl ()  
Souhlasím s tebou Franto. Přesně to stejné mě hned taky napadlo. Vidím, že uvažujeme úplně stejně. Dneska to jsou druhé asistence, teď bude chvíle klidu a pak si zase někdo něco nového vymyslí a celá kauze začne úplně na novo tentokráte na jiné téma. Takhle to bude pokračovat asi pořád dokola. Jelikož je a bude Kódl Team stále pro některé lidi trnem v oku dokud nezačne prohrávat a nezařadí se herně a výkonnostně mezi ostatní týmy této soutěže. Pár témat už mě v této souvislosti taky napadlo. Tak pro inspiraci jich tady můžu klidně pár uvést:

1. V soutěži může nastoupit maximálně 5 hráčů v jednom týmu, kteří hrají kromě ŠHL zároveň i jiné amatérské soutěže.

2. Do soutěže může nastoupit maximálně 5 hráčů v jednom týmu, kteří odehráli více než 10 sezon v různých amatérských ligách.

3. Kdo dosáhne více jak 5 bodového průměru na zápas (branky + asistence) za jeden soutěžní ročník bude označen jako extra hráč statusem E a tím doživotně vyloučen z této soutěže pro nadměrnou herní a výkonnostní třídu, která hraničí s kvalitami dříve registrovaných hráčů.

4. Tým, který zvítězí tři po sobě jdoucí ročníky bude ze soutěže vyloučen, protože se vymyká svými kvalitami průměrným výkonům mužstev této ligy.

5. Soutěže se nemůže účastnit hráč, který je v průměru víc jak 4 dny v týdnu na ledové ploše a pravidelně trénuje, jelikož tímto cyklem napodobuje model registrovaného hráče, což se vymyká amatérským poměrům.

6. V soutěži je zakázáno trénovat s jakýmkoliv oddílem a skupinou účastníků, která není složena výhradně z neregistrovaných hráčů amatérských lig nebo pouze z úplných laiků, kteří nejsou evidovaní v žádné jiné soutěži.

7. Letní příprava pro hráče je povolena pouze jeden měsíc před zahájením nového ročníku maximálně 2 dny v týdnu.

8. Na soupisce jednoho týmu může být maximálně 5 hráčů, kteří aktivně provozují i jiné sporty kvůli lepší fyzické kondici.

9. Na soupisce jednoho týmu může být maximálně 5 hráčů ve věkové kategorii 18-25 let, 5 hráčů 25-30, 5 hráčů 30-40, 10 hráčů 40-50 a nad 50 let bez omezení.

10. Všechny nově ustavená pravidla musí být odsouhlasena nadpoloviční věčinou všech vedoucích jednotlivých týmů, aby nemohlo vedení soutěže jakkoliv manipulovat a diktovat podmínky soutěže podle svých nejlepších představ a úmyslů.

   28.10. 2013 - 15:51
   Kódl ()  
A teď vážně k druhým asistencím. V době, kdy jsme zakládali soutěž jsme chtěli udělat a nastavit trochu jiný model, než je třeba v OAHL a jiných ligách pro zatraktivnění a originalitu. Takže jsme zavedli i druhé asistence, abychom se kromě jiného nějak odlišili od stávajících modelů v jiných soutěžích. V prvních dvou ročnících to nikdo nějak neřešil pro malý počet týmů a bylo vše v pohodě. S rozšířením soutěže a příchodem nových týmů se vše změnilo a vznikly tyto diskuze kvůli rozdílným hokejovým třídám a úrovním jednotlivých hráčů v klubech. Se Slávkem jsme tohle řešili i před sezónou. Já byl pro zrušení druhých asistencí od začátku 4. ročníku přesně z těchto důvodů, které jsem předem očekával a předpokládal, že nastanou. Slávek pro zachování a počítání druhých asistencí z důvodu, že takhle soutěže již začala, je zaběhlá, tak ať i pokračuje. Netrvalo dlouho a tato situace znovu nastala. Opět jsme to řešili a rozebírali +/- atd. Nakonec jsme dospěli k tomuto rozhodnutí a závěru. Hlavní faktor jste zde sehráli především vy a tyto neustále spory, stížnosti a debaty, které už nikoho nebaví číst ani poslouchat. Místo toho, aby jste se zaměřili na jiná témata a diskutovali o jiných věcech, než to kdo má kolik těchto druhých asistencí jak a proč vznikly a bla bla bla. Budiž problém je tímto vyřešen.

Co máme ze své strany mi a co vadí asi nejen nám je téma ohledně anonymních příspěvků. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli veškeré anonymní příspěvky a připomínky okamžitě mazat bez ohledu na podstatu a obsah textu. Kdo z vás se bude chtít k něčemu vyjádřit tak jedině pod svým skutečným celým jménem a příjmením, tak aby bylo jasně patrné a identifikovatelné o koho se jedná. Podpisy typu Lutín 19, Beery 12, Démon 30 a podobně nebudou brány v potaz a také nekompromisně smazány. Reakce a veškerá vyjádření na tyto anonymní příspěvky i se skutečným podpisem jeho autora se budou také mazat. Je nám také jasné, že se může někdo podepsat a vydávat za někoho jiného budiž - ale vždycky se na to někdo ozve - poškozený a podobně. Další bod se správcem stránek bude zaměřený právě na tohle téma a způsobu vkládání + ochrany a zabezpečení proti zneužití.

Výhradní právo jiného podpisu má pouze vedení soutěže pod těmito uvedenými nicky pro větší jednoduchost z důvodu přidávání častějších komentářů, článků a příspěvků.

Kódl = Dohnal Karel
Šnek49 = Šín Jaroslav

   28.10. 2013 - 13:28
   Fanis ()  
Dobře jsi to Karle vyřešil :-) Už se těším co dalšího na tebe kluci vymyslí - jinak by to tady byla trochu nuda :-)

   26.10. 2013 - 20:01
   demon18,,C" ()  
přesně tak Zehny já jsem jak Tichonov - hlavně na kázeň a potom technika a rychlost:-)))

   26.10. 2013 - 19:55
   Zehny Hc Demons 7 ()  
A je teda fakt,ze asi by se to mohlo zrusit. Statistiky bych treba nechal (prece neprijdu o jeden bod,kdyz mam jen tri) a uz bych to nepsal. :-D a taky musim podporit naseho kapitana. :-)

   26.10. 2013 - 19:50
   Zehny 7 Hc Demons ()  
Kdyz nekdo pekne nahraje spoluhraci a ten vystreli a treti to dorazi, at si to napise. Ale pokud nekoho tesi vymyslene nahravky a koukani na tabulku kde si cte jak ma 5bodu za zapas a pomalu ani nebyl na lede,je to jeho vec. Ja osobne koukam na statistiky a prohlizim to a jsem rad za bodik v zapase,ale tohle by me netesilo. Je mi jedno,ze ma Kodl pet golu s druhyma asistencama, protoze vim,ze si petkrat nahraji nez daji gol,tak proc ne. Nezavidte a buzerujte pod svym jmenem a ne pod pseudonymama. :-)

[začátek] Strana # ... 3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  ... ze 15 [konec]

Kniha návštěv

Dnes vloženy: 0 článků

Aktuální výsledky

Zobraz informace k utkáníSifoni-Sršni4:1
Zobraz informace k utkáníŠneci-Kódl3:9
Zobraz informace k utkáníDraci-Sršni1:2
Zobraz informace k utkáníBeery-Schwarzbach4:1
Zobraz informace k utkáníDemons-Kódl3:9
Zobraz informace k utkáníŠneci-Béci2:6

Nejbližší zápasy

Ne 10.11. od 18:303|Uničov
Beery vs Draci
Ne 10.11. od 20:003|Uničov
Demons vs Schwarzbach
Pá 15.11. od 18:453|Uničov
Béci vs Kódl
Pá 15.11. od 20:153|Uničov
Sifoni vs Schwarzbach
So 16.11. od 17:003|Uničov
Šneci vs Beery
So 16.11. od 18:303|Uničov
Demons vs Sršni
Po 18.11. od 20:453|Uničov
Sršni vs Sifoni

Anketa

Aktuální pořadí

Mužstvo  Zap  B 
1 Kódl Team 9 27
2 HC Béci Prostějov 8 16
3 Beery Penguins 6 13
4 HC Sifoni Mohelnice 7 12
5 HC Schwarzbach 7 10
6 HC Demons 7 9
7 HC Sršni 8 7
8 HC Draci Libina 8 6
9 HC Šneci Újezd 8 0

TOP 5 nej

Jméno Tým  Z  G+A  B 
DohnalKOT928+2149
KopáčikKOT917+1936
NovotnýKOT97+1926
ZapletalKOT92+1921
DohnalKOT86+1218
ŠHL na facebooku
reklama2